Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Devold har ull t-skjorter fra str 2-4 år. Veldig vanskelig å få tak i butikken, men man kan få en butikk til å bestille eller bestille rett fra fabrikk. De koster litt, men varer jo et par år.
togutter-08og10 Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Janus og POP har også T- skjorter i ull. Reflex hadde trøyer så jeg, så det er mange steder å få tak i dette.
Ranveig R Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Og kan ein strikke rette og vrange maker kan ein strikke ulltrøyer i f.eks. Nøstebarngarn. Garnet er forholdsvis dyrt, men ei trøye veier "ingenting". Får vel kanskje 3 trøyer i str 2-4 år av eitt nøste til 100 kr. Eldste brukar den eine trøya si på det tredje året no (var 3 år då eg strikka den, no er han 5), lille er på andre sesong av si trøye (no 3 år) ) I tillegg så har eg rett og slett klipt av knappane nederst på bodyane hennar, og brukar dei som genser (eller klipper av ermene dersom dei er for korte og brukar bodyen som t-skjorte). Fant ut at det var veldig greitt å gjere når lille var så frekk at ho slutta med bleie i vinter då vi akkurat hadde kjøpt nye bodyar )
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Dette var svar jeg ikke fikk da jeg prøvde å spørre om dette både på dette forumet og andre. Derfor tenkte jeg det var fler som ville ha tipset. Bra at andre har funnet gode løsninger også!
Ranveig R Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Akkurat det som er så fint med DiB, ein kan dele erfaringar og få nyttige tips som ein aldri hadde kome på sjølv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå