Miessi Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Når jeg var på do i morres, var ferdig å tisse så merket jeg at det kom noe rart, rosa og veldig flytende. gikk igjen på do for å sjekke om det kom mer, og der kom det noe hvitt, veldig flytende. Jippi, tenkte jeg, nå skjer det. satt meg på sofaen, med en tisselaken under. Og der kjente jeg igjen, og denne gangen mye. Så nå skal jeg ringe jordmoren min, som har ventet siden mandags kveld at jeg skal ringe ho. Tipper hun blir litt stresset, for det er ikke jeg
lovina Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Så spennende Miessi!! Husk å oppdatere oss her, venter spent! Lykke til, klem
Kerridwen-fødeklar Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Fostervann er vanligvis klar væske, trodde nå jeg....
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Håper det er det da Jeg trodde også at fostervann pleier å være enten "blakket" (vil det si klart tro?) eller iblant grønnlig - ikke rosa eller hvitt, men hva vet jeg, for jeg har aldri sett fostervann (de tok det rett før pressriene hos meg sist). Du får ringe og høre med den spente jordmora hehe Håper uuuuuansett du snart kommer deg avgårde og får ut denna knotten
Miessi Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Ingen tvil om at dette ikke er fostervann, det renn som en elv. Ringte jordmora og hun ville sende en ambulanse til meg med engang, men jeg må jo spise og dusje først. Så om 10 min er ambulansen her og da skal jeg avgåre, har trossalt lang reise til føden.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Så utrolig gøy Miessi!! ) Åååh jeg er missunnelig! :/ Lykke til!
juliogjuleprinsesse Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Så spennende! Gratulerer med dagen!
magica fra tryll Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Lykke til! PS: "Blakket" betyr at det er grå/hvitaktig....
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 Så gøy!!! Ønsker deg SÅÅÅÅ masse lykke til, så spennende Gleder meg til å lese hvordan det gikk når du er ferdig Klem!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 heldige du:-) Jeg vil også! Masse lykke til:-)
lillespire08+10 Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Oioi! Nå skjer det vel! Masse lykke til
enits40 Skrevet 3. november 2010 #14 Skrevet 3. november 2010 Masse lykke til!!! Vi har termin på samme dag, tror jeg, men skjønner nå at du ikke har tenkt til å vente!!! Good for you!!! :-) :-)
mamma til lillingen Skrevet 3. november 2010 #15 Skrevet 3. november 2010 Så spennende! Nå er du vel forhåpentligvis framme i hfest, lykke til der )
Miessi Skrevet 6. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 6. november 2010 Joda, er på barsel i hfest. Reiser nok hjem i morn med en vakker liten prins :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå