Gå til innhold

En uke igjen til 12 uker! =) Gleder meg!!!

Anbefalte innlegg

Flere som begynner å nærme seg 12 uker! Er 11 uker akkurat idag, å er så glad! =) Der er nå 3 uker siden jeg hadde siste blødning, så dette må jo tyde på at det går bra??? Eller??? Er veldig spent! Formen kjennes bedre å nå, kvalmen har avtatt n god del, og får jeg nok søvn så blir dagene veldig bra! =)

Eneste som nå gjenstår er å gi beskjed på jobb, detter gruer jeg meg til veldig... Noen som har noen tips for å gå fram å si at man er gravid??? Har nettopp startet i ny jobb!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142513465-en-uke-igjen-til-12-uker-gleder-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Eg er 12 veker i morgon torsdag. Formen har vore fin til nå. Eg og slit litt med samme problem som deg ang ny jobb. Eg starta på mandag i ny jobb og kvir meg sinn sjukt til eg må sei at eg skal ut i permisjon. Der som eg arbeider har det vore eit stort savn å ha ein person i 100% stilling. Å høyra at dei gler seg til at eg kjem meir inn i arbeidet og skal til med å avspasere overtida si og komme til normalen blir eg litt oppgitt på at ting er som dei er.

Men ein må jo bare finna ein fin anledning :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...