sebastian + en til Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hei Jeg har fått tak i en brukt flaskevarmer av type phillips avent.Men den mangler bruksanvisning. Kan noen fortelle meg hvordan den skal brukes? Den ser veldig enkel ut, skru knappen til 1-2-eller 3 og sett i flasken.Men den blir ikke varm. Lyset er tent kun en liten stund, og den blir litt varm.Men flasken blir alsåg ikke oppvarmet.Kanskje den er ødelagt? eller jeg gjør noe feil?? Skal det være vann oppi kanskje?
Enigt Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 http://www.support.philips.com/support/catalog/products.jsp;jsessionid=57EAAAE32FDA5966E9DD122BE8C94E21.app107-drp2?_dyncharset=UTF-8&country=&categoryid=BABY_FOOD_WARMER_SU_NO_CARE&userLanguage=no&navCount=2&groupId=MOTHER_CHILD_CARE_GR_NO_CARE&catalogType=&navAction=push&userCountry=no&title=Flaske-+og+babymatvarmere&cateId=BABY_FEEDING_CA_NO_CARE
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Sånn har vi, digger den, den er kjempe enkel og grei ! Det skal vann oppi ja Det letteste er å sette en flaske med ferdig sterilt vann oppi flaskekokern først, så heller du i vann. Da kan du se hvor mye vann du trenger i kokern. Vi pleier å helle oppi vann slik at det kommer ganske langt opp, 1 cm fra kanten slik NESTEN renner over.. hvis du skjønner Vi pleier å sette den på litt over 2 tallet så står den der hele dagen med flasken oppi. Har da selvfølgelig bare sterilt vann i flasken slik at vannet alltid er ferdig varmet til når jeg trenger det. Da er det bare å ta ut flasken når lillemann er sulten og blande i pulveret. Vi bruker HIPP, og den skal blandes ved 50 grader, så har funnet ut at hvis jeg setter flaskekokern på litt over 2, så holder den alltid ca 50 grader Det tar heller ikke mange minuttene å varme opp en flaske, men lillemann her er så utålmodig at vi lar bare flaskene stå der hele dagen, han har rett å slett ikke tid til å vente de minuttene det tar å varme den.. og det har gått HELT FINT. Vi lar den til og med stå der om natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå