Gå til innhold

Gutten min har fått en del smaksprøver, men ikke bæsja på 9 dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har kansje spist til sammen 1/2 p. grøt med sviskepurè, et glass sviskepurè, litt nan og resten pupp. Det har gått lang tid mellom bæsjing tidligere, men han kan vel aldri bli forstoppet av dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det samme når vi begynte med smaksprøver. Tror det gikk nærmere to uker. Var passe bekymret da ja.. Men det kom til slutt. Fora han med sviskemos og fennikelte og da smalt det i bleia til slutt. Har nå fått seig bæsj, ikke sånn mm-bæsj lenger. Det har tatt en måned nå der bæsjen gradvis kommer hyppigere. Du kan jo følge med på dagene og dersom det overstiger 15 (tror jeg jeg leste..) så kan du jo vurdere tiltak.. Men det tar vel en stund uansett før magen deres venner seg til fast føde. Her har det av og til kommet bæsj som har vært bare en hard liten klump. Stakkars gutten har plagdes innimellom. Ps: Maltekstrakt første til veldig ondt i magen her i gården.. Så det droppa vi!

Good luck :)

Skrevet

Det ble i dag! Oh happy day! Det har tatt lang tid før, men det virker som det har plaget han litt i natt. Jeg sluttet å gi smaksprøver på annet en sviskemos da bæsjen aldri kom. Han får i seg nok med mm så det er bare for å tilvenne. Kommer ikke til å gi mat, de får visst så mye luft av det. Magevondt har vi hatt nok av her. Sviskepure digger han og er bra for lillemagen :) Nå vil jeg fortsette å gi litt smaksprøver :)

Skrevet

MALT, ikke mat, hihi :) Og han var ikke forstoppet, men han bæsjer ikke så mye i fht at det har gått så mange dager. Må lage en tråd og spørre om dette og :)

Skrevet

Samme her! Han får halv porsjon grøt og halvt middagsglass (snart 4 mnd) og får i tillegg mme og mm. Nå er det 4 dagen han ikke er på do. Gir malt til hvert måltid + et glass sviskepure fordelt på en dag. Ser at ikke alle barna har god effekt av malten. Kanskje kutte litt ned på den? han har også fått sånn seig bæsj. Håper han kommer på do ikveld. Men hører med flere venninner at de sliter med det samme under innføring av fast føde.

Skrevet

Nå bæsja han endelig her ikveld. Det tøt utover alt + babybjørnstolen.

Skrevet

Hahaha! Husker jeg brukte å le oppgitt over småbarnsmødre som stadig bekymret seg over bæsjing... Det er bare å bite det i seg her :)

Skrevet

Ja kan signere den, hehehe!!! Gud så godt han sovna etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...