Lykkeliten 2 Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Noen som kan si noen trøstende ord om at dette kommer til å gå over kjapt, osv?? hehe.. kjenner at jeg begynner å bli skikkelig frustrert.. Hun har pleid å legge seg mellom 21 og 23, og våknet en til to ganger om natten for å få mat og sovnet igjen.. Nå har hun begynt å legge seg mellom 19 og 20 og våkner minst ti ganger og det er helst etter at vi har lagt oss selv. Skjønner ikke hva som går av snuppa for tiden. Noen som har/har hatt lignende episoder?
to søte små jenter Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Høres kjent ut. Sånn var det minst 1/2 år fra vårt første barn var ca 6-7 mnd. Etter det (når hun var ca 14-15 mnd) våknet hun kanskje 5 ganger. Nå er hun ca 2 år, og våkner 2-4 ganger i løpet av kveld/natt+morgen ca kl 6. Drømmekvelder og netter fortiden, tiltross for at vi har en nyfødt baby som også våkner 1-3 ganger iløpet av natta... Man blir vant med det til slutt, selv om det er slitsomt. Liten trøst, men får håpe på bedre netter etterhvert... jeg er ofte veeeeldig trøtt om morgenen, men føler meg fort opplagt. Sjelden jeg legger meg etter ti-halvelve på kvelden..
benelen Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Hvor gammel er hun? kan det være økedøgn? Jeg og hadde det slik. jenta mi sov godt om natten kun mat en gang, men så skulle hun plutselig ha mat hele tiden om natten. Først var jeg litt usikker på om det kunne være økedøgn siden det kun var om natten. Men det var vist det. Helsesøster sa i den forbindelse at det er viktig å ikke kose henne med henne da for da kan det bli en vane å våkne om natten.
Lykkeliten 2 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Hun er 2 mnd og 3 uker gammel, så det kan jo være økedøgn ja. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Men dette med kosingen skal jeg bli mer obs på for det blir til at hun får ligge i sengen vår etter at jeg har ammet henne for jeg er så trøtt selv, og hvis vi legger henne tilbake i sin egen seng bare våkner hun. Hmm.. små luringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå