Mamma til prins 2012 Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg har gått på pillen i ca 10 år sammenhengende nå (går fortsatt på den, cerazette), men den siste tiden (ca 1-2 uker) har kroppen vært litt rar. Magen har vært veldig oppblåst, små mensmurringer (selvom jeg ikke peleier å ha det siden jeg ikke har mensen på de pillene), litt rar følelse i eggestokkene, mye utflod og nå en bitte liten blødning. Noen som har vært borte i dette tidligere og vet hva det kan være? Er ikke så god på signaler, og siden jeg ikke har mensen til vanlig på de pillene så blir hele greia litt spesiell for meg... ;p
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Kan du ha glemt å ta en av pillene da? Det kan jo være nok til at mensen kommer iallefall.
Tuddeli Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Kan du være gravid da? Ta en test for sikkerhetsskyld kanskje?
Mamma til prins 2012 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Jeg fant en test så får vel ta den med morgenurinen i morgen. Kjenner jeg er litt nervøs for det her.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Jeg hadde det også litt slik etter å ha gått 10år sammenhengende. (gikk på trionetta jeg da..) Hadde i tillegg masse tull med syklusen i flere mnd. Endte opp med å kutte ut pillen... Før var det visst anbefalt å ta en pillepause av og til,men ikke nålengre. Vet ikke hvorfor det har forandret seg. Men for min del hjalp det med pause, og et par barn;)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Hei :-) Jeg gikk på cerazetti nesten tre år uten noen småblødninger eller mensen. Men så kom småblødninger og mensenaktige smerter på ene siden med eggstokkene. Jeg ble bekymret for at noe var galt eller en graviditet, så gikk til legen. Det viste seg at noen ganger, som nevnt over, trenger bare kroppen en pause. Jeg sluttet på minipillen, ventet på mensen, og startet på jasmine. Fungerte bra etter det.
Mamma til prins 2012 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2010 Tusen mange takk for svar =) Ble litt mer beroliga nå. Men tror jeg tar den testen i morgen tidlig bare for å være på den sikre siden.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Det gjorde jeg den gangen å, for å være på den sikre siden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå