Margarita -- Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Nå setter jeg meg heller her på do med pc på fanget og blir her!!! Aldri opplevd maken, får ikke lagt meg til rette i senga før jeg må opp igjen! Hjelper lite at baby hikker og stanger hodet i blæra hver gang heller:=)
williamsmor Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Sånn er nettene mine om dagen og... Sliten ja Men jeg lurer på hvor ofte er det vanlig at barnet hikker? Den siste uka har Jr hikket ca 4 ganger daglig.. er det normalt tro?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 hadde det slik jeg også, men nå er jeg bare oppe 1, kanskje 2 ganger om natta, men får alikevel ikke sove, klarer pokker meg ikke finne noe stilling som er noelunde begagelig pga bekkenet er så vondt, ang hikking vet jeg ikke hva som er normalt, den i magen nå hikker 1-2 ganger om dagen, speseilt om kvelden. men storesøster hikket å hikket å hikket..
togutter-08og10 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 HI: jeg sliter også med at jeg må tisse hele tiden. Får liksom ikke tømt blæra. Har nå gått til innkjøp av tranebærkapsler, det hjelper meg så prøv det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå