DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg har slitt med kvalme, hodepine og vond rygg daglig i 2 år nå. Så derfor er det vanskelig å merke noen symptomer uansett. Jeg har pcos, min samboer har redusert antall sædceller, men jeg har fått mensen hver mnd, jeg blør veldig mye de 2 første dagene, og litt mindre etter det. det pleier alltid hver mnd å være det samme som skjer og jeg vet selv hvordan mensen min er og hvor mye, for den er alltid lik. Nå har vi holdt på med flytting denne mnd, og vi har begynt å pusse opp og slikt, jeg fikk mensen for noen dager siden. eller det var noen dråper blod i bindet, neste dag ingenting, 3 dag littegran brunt, 4 dagen en liten veldig rød flekk sånn ca lik str som barnimagen logoen, og så ingenting. Jeg har vært trist, sulten,kvalm, og litt trøtt, men det er ikke godt å si. Vi har prøvd i snart 3 år, og jeg ga opp med å kjøpe tester for et halvt år siden.. samboer mener vi ikke skal tenke på det, men jeg vil kjøpe en test. syns det er dumt å ta en test i smug, og jeg tror jo innerst inne at jeg ikke er det, men for å være sikker.. hva ville dere gjort? tatt en å ikke brydd meg om hva han syns, eller ventet til neste mnd for å se hvordan mensen er da?
lindynatt Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 hei hei Brunt blod er gammelt blod, så det teller ikke som ny mens hvis det ensten kun er brunt blod som kommer. Du kan ta en test for å sjekke, men det kan også være hormonforstyrrelser osv. Nå vet jeg ikke hva som feiler deg ang rygg, men som kronisk smertepasient pga slitasjegikt i rygg og knær-- har du pråv osteopatie? For meg ble det redningen, hjelper så utrolig godt, også mot pcos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå