Gå til innhold

ONSDAG 03.11.10 - HVOR MANGE DAGER IGJEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke igjen i dag! Og jeg håper at han holder seg der inne til den tid, men selvsagt og aller viktigst: Jeg håper inderlig at alt er bra med ham!!!

Utrolig trist å bli påminnet at ikke alt går bra bestandig, men sånn er det jo, dessverre.

Denne ventetiden er jammen intens, på godt og vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 dager igjen :)

Skrevet

56 dager igjen:)

Skrevet

34 dager igjen til termin idag!

Et spm; på ordinær UL og hos legen, er de veldig nøye med å få slått fast at det er UL terminen som gjelder. Overtid og undertid (hehe - eget uttrykk her)

regnes ut ifra denne.

Hvorfor operer endel da med både UL termin og menstermin??

Vi VET jo at mensterminen bare er midlertidig. Og ofte blir UL-terminen satt litt senere enn mensterminen?

Og dersom man da hele tiden også skla forholde seg til mensterminen, så kan jo ventetiden bli ekstra lang, til man føder??

Bare en liten tanke..... ;))

Skrevet

Mensen terminen stemte visst ikke (den var i går), men det er fortsatt 4 dager igjen til UL termin:-)

Skrevet

39 dager and counting...

Skrevet

Mens terminen min var på søndag. Det er jo lov å håpe... UL-termin om 3 dager. Håper hun kommer snart. I dag helst. Det hadde vært bra ja. Men jeg tar livet med ro, så det gjør nok snuppa i magen også.

Skrevet

Ang. UL-/menstermin: Ja, det er vel ULtermin vi skal forholde oss til, men kanskje ikke alle stoler på denne? Jeg er jo nå 6 dager over, og har menstermin den 7.11, så hvis han kommer da, så tenker jeg at kanskje den stemmer bedre likevel? For iom at mini er planlagt, så har jeg jo skrevet ned datoer for antatt eggløsning, siste mens osv.. Men ikke vet jeg. Det er nok bare veldig tilfeldig dette. Skjønner ikke helt hvorfor 40+2 (er det ikke?) er satt som termin heller, siden kun 2% føder på denne datoen.

Ang. meg sjæl: Jo, jeg blir nok satt igang i neste uke hvis det ikke skjer noe - håper på overtidskontroll på mandag, så får vi se. Akupunktur osv har jeg faktisk ikke vurdert engang, selv om det kanskje hadde vært en idé ;) Men det kan jo hende de i det minste stripper meg på overtidskontrollen da. Håper jo egentlig det.

Også ang. den forderdelige nyheten vi fikk her i går: Ja, det får en virkelig til å tenke. Og man blir redd, det er jo helt naturlig - og man vil jo egentlig helst ikke høre om slike ting akkurat nå. Mannen min reagerte veldig da jeg fortalte ham det i går, han ville ikke høre om det... MEN jeg tenker at det på sett og vis er sunt for oss alle sammen. Vi fikk oss vel en oppvekker, en liten realitycheck, som minner oss på å ta godt vare på oss selv og å være oppmerksomme på bevegelsene. Jeg tenkte hvertfall ekstra over det i går kveld, og satte så utrolig pris på når mini laget litt "leven" inni der, selv om jeg er på overtid og er lei. Så jeg er takknemlig for at hun klarte å skrive et innlegg til oss (ikke vet jeg hvordan, tapre jente!).

Skrevet

Ja, da har jeg 6 dager igjen til termin... Spenningen stiger.... :)

Skrevet

8 dager over og begynner å bli litt bekymret =/ er redd for at det samme kan skje med meg som med hun som mistet babyen sin =/ håper prinsessa mi kommer snart <3

Skrevet

Jeg har 7 dager igjen.

Skrevet

40 dager igjen *høygravid*

Priser meg lykkelig for å kjenne bevegelse og at jeg har ekstra kontroller fram til fødsel.

Skrevet

11 laaange dager til termin :)

Skrevet

62 lange dager igjen til ul termin her.

eller 56 dager til mens termin.(som jeg håper stemmer best)

går nå på 3 dagen uten søvn på natten.

er sliten, tung og uttålmodig hehe

så håper iallefall lillemann vil komme ut et par dager før tid.

Skrevet

44 dager igjen:) frøkna ble estimert til 2,7kg på mandag, og vi må derfor inn til ny estimering om 2 uker! kjenner at det begynner å bli tungt nå! 6 uker igjen!:)

Skrevet

44 dager igjen:) frøkna ble estimert til 2,7kg på mandag, og vi må derfor inn til ny estimering om 2 uker! kjenner at det begynner å bli tungt nå! 6 uker igjen!:)

Skrevet

55 til termin

Men bare 34 til det jeg tror er dagen lillebror kommer.

Skrevet

Hesestudina;

Ok sånn ja. ja kanskje det kan være sånn for noen at det er spennende å se om barnet fødes nærmest UL-termin og mens-termin.

For hvis babyen fødes nærmest mens-terminen så var denne kanskje riktigst. DET har jeg ikke tenkt på :)

Selv har jeg ingen menstermin å gå etter, fordi jeg ikke hadde fått tilbake mens etter å ha sluttet med psprøyta, da jeg ble gravid. Ble gravid 4 mnd etter at jeg sluttet med den - rimelig kjapt for å si det sånn. var jo forberedt på at det kunne gå 2 år! hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...