Gå til innhold

ONSDAG 03.11.10 - HVOR MANGE DAGER IGJEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får slenge inn dagens nedtellingsinnlegg, selv om stemningen her inne akkurat nå er rimelig dyster, føler jeg.

Håper dere alle har det bra. Ta godt vare på dere selv nå som spenningen stiger og det nærmer seg!

Selv er jeg nå -6...og er sliten og lei, men er glad lille Ask lager bevegelser og har det fint - jeg holder ut det som trengs nå som jeg har hatt ham i meg såpass lenge.

Gode tanker til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i dag!!:-) har hatt kraftige tak i mage og rygg i heila kveld, men må nok bli vondere og tettere! Håper de tar seg opp i løpet av natta:-) gått i en uke med ubehagelige maserier, bah! Masse lykke til til alle som venter;-) tvi tvi

Skrevet

I følge UL termin har jeg nå 1 dag igjen.

I følge mens er jeg -7 dager.

Skrevet

Termin i dag!!:-) har hatt gode tak i mage og rygg i heila kveld! Meen må nok ennå venta til de er noe vondere og tettere:S håper de bygger seg opp i løpet av natta:-) måtte dere alle ha masse lykke til!!:-)

Skrevet

-8 her og vil bare ha henne ut, selv om jeg vet hun har det bra (har hørt hjerteslag hos legen i dag) og formen min egentlig er ganske så bra... Vil se henne, holde henne og kose med henne. Og jeg vil vite at alt er bra med henne... Fikk meg virkelig til å tenke det innlegget fra hun som mista babyen sin - og jeg skal være sjeleglad når jeg vet sikkert at alt er bra med lille Olivia:)

Pass på deg selv du også Hestestudina, snart er vi vel i mål begge to!

Skrevet

Oops dataen er ikke helt god :S derfor kom d 2 ganger for sikkerhets skyld :P

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

65 raske dager igjen, trådte inn i 31+0 for 22 minutter siden :)

Håper du slipper å gå så mye lenger, HESTESTUDINA! Føler med deg og skjønner at det er tungt.. Men så lenge helsa holder hos dere begge er vel det det viktigste :)

Krysser fingrene for at det skjer noe snart! :)

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

...det samme gjelder selvsagt alle dere andre som har gått over :) Sender varme tanker og gode ønsker til dere alle i denne stjerneklare novembernatten :)

Skrevet

16 dager igjen her. Føler så utrolig med dere som er over termin nå, jeg blir mannevond om jeg må gå over tror jeg:P

Skrevet

og DER var termin datoen her:) -0 dager igjen... akkurat DET gjenstår å se da;)

Skrevet

Enig, dyster stemning etter trist lesing.

7 dager igjen til termin. I dag har mannen min for første gang vært ute og shoppet til tulla, både gøy og rørende å se vordende pappa komme stolt hjem.

Skrevet

39 dager igjen her...

Du får ikke blitt satt i gang da? Soneterapi, akupunktur? Skjønner at du begynner å bli lei nå... Men den som venter på noe godt osv :)

Skrevet

2 dgr igjen...

Våknet i natt av skikkelige tak i magen.. Sitter her med rietelleren nå. Ca 10 min mellom hver tak-Rie? Spennende det her altså ;)

Skrevet

9 hele dager å vente med i dag, så kommer hun til verden fredag 12/11.

Kjenner at panikken tar meg litt etter det fryktelige innlegget jeg akkurat leste.. Har prøvd å ikke tenke på sånne ting i svangerskapet, men er vanskelig å la være. Jobber på en fødeavdeling(men ikke som behandler), og har truffet en del av de som opplever disse triste tingene. *sukk*

Skrevet

1 dag igjen til termin! :) men - 11 dager siden menstermin, så begynner å bli litt lei av ventingen nå!

Skrevet

i dag har jeg 24 dager igjen til termin, men kan risikere å gå helt til 18.desember hvis jeg har maks uflaks :P fingers crossed!

Skrevet

6 dager igjen å har ikke troa på at han noen gang kommer ut av magen min.. han storkoser seg vist inni der, selv om vi er såå klar for hans ankomst :)

Skrevet

8 dager på overtid...off,jeg holder snart ikke ut mer. Har hatt masse mareritt i natt etter jeg leste om henne som mistet babyen sin i går..så ufattelig tragisk...

Håper ting vil skje her snrt for jeg har ikke lyst å bli satt igang, men det er bare 2 dager til overtidskontroll da får jeg se prinsen ivertfall på UL:)

Lykke til alle fødeklare...nå er vi snart i mål:)

Skrevet

20 dager igjen! :-) Jeg syns dette går utroolig fort.. Snart kan vi holde gullgutten vår i armene <3 <3

Ha en fin dag jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...