Gå til innhold

NÅ SKAL den babyen ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg klar - baby: KOM UT KOM UT!!!

Har vært på akupunktur og fotsoneterapi som skal sette i gang fødsel, og når jeg kom hjem derfra gikk slimproppen! Så tvang jeg min kjære til en runde i senga, så NÅ synes jeg alt kan starte! Er så klar for å hilse på lillebabyen vår! 8 dager over termin i morgen.......og overtidsvurdering på sykehuset på torsdag! Håper noe skjer før den tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så "deilig" at den fordømte proppen gikk da hvertfall!!! Håper diverse ting fungerer og at du kommer igang snart :)

Er "bare" 5 dager over her, men tenker det samme...nå MÅ han bare UUUUUT!!! Rett og slett fordi jeg snart ikke orker mer :S

I morgen skal jeg teste ut om Klyx kan ha noen virkning. Hvis ikke, får jeg hvertfall gått ordentlig på do hehe.

Ååå....vil ha vondt..

Gudd løkk!

Skrevet

Off,ja...vet så inderlig godt hvordan dere har det. Er -8 i dag og DRITT lei..ingen tegn her enda utenom menssmurringer, men de har jeg hatt i en mnd nå så de "teller" ikke. Håper han har tenkt å komme ut snart for jeg orker snart ikke mer..(har en aktiv 1 åring som fyker rundt) Heldigvis er det overtidskontoll på fredag, så jeg ser liksom enden på det nå snart. Masse lykke til med fødselen...blir spennende å se hvem som føder først av oss:)

Skrevet

Ja veldig spennende det her mammac m/spire nr.3. Litt trøst for meg at du og Hestestudina fortsatt er her, så er jeg ikke den eneste med over en uke over termin! Ingenting som skjedde i natt heller, jeg våkna like smertefri og skuffa som jeg pleier... Men fikk i det minste en god natts søvn (fra 00.30-07.30) så deilig å være uthvilt!

Må si det innlegget i går satte i gang tankene mine, så kommer til å mase og spørre på sykehuset i morgen...jeg nekter å gå over helga å være bekymra for at babyen skal dø inni magen! Huff...vi har vel godt av å bli minnet på hvor skjørt livet er, men jeg er nok litt overhormonell og trist og lei fra før:(

Ha en fin dag jenter!

klem

Skrevet

Oi, oi, oi..........her var det mange "desperate" gravide:))) Vil gjerne få ønske dere alle sammen masse lykke til:) Krysser alt jeg har for at dere snart er i gang:)

Ha en fin dag, varme klemmer fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...