høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Nå er jeg klar - baby: KOM UT KOM UT!!! Har vært på akupunktur og fotsoneterapi som skal sette i gang fødsel, og når jeg kom hjem derfra gikk slimproppen! Så tvang jeg min kjære til en runde i senga, så NÅ synes jeg alt kan starte! Er så klar for å hilse på lillebabyen vår! 8 dager over termin i morgen.......og overtidsvurdering på sykehuset på torsdag! Håper noe skjer før den tid!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Så "deilig" at den fordømte proppen gikk da hvertfall!!! Håper diverse ting fungerer og at du kommer igang snart Er "bare" 5 dager over her, men tenker det samme...nå MÅ han bare UUUUUT!!! Rett og slett fordi jeg snart ikke orker mer :S I morgen skal jeg teste ut om Klyx kan ha noen virkning. Hvis ikke, får jeg hvertfall gått ordentlig på do hehe. Ååå....vil ha vondt.. Gudd løkk!
mammac m/spire nr.3 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Off,ja...vet så inderlig godt hvordan dere har det. Er -8 i dag og DRITT lei..ingen tegn her enda utenom menssmurringer, men de har jeg hatt i en mnd nå så de "teller" ikke. Håper han har tenkt å komme ut snart for jeg orker snart ikke mer..(har en aktiv 1 åring som fyker rundt) Heldigvis er det overtidskontoll på fredag, så jeg ser liksom enden på det nå snart. Masse lykke til med fødselen...blir spennende å se hvem som føder først av oss:)
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Ja veldig spennende det her mammac m/spire nr.3. Litt trøst for meg at du og Hestestudina fortsatt er her, så er jeg ikke den eneste med over en uke over termin! Ingenting som skjedde i natt heller, jeg våkna like smertefri og skuffa som jeg pleier... Men fikk i det minste en god natts søvn (fra 00.30-07.30) så deilig å være uthvilt! Må si det innlegget i går satte i gang tankene mine, så kommer til å mase og spørre på sykehuset i morgen...jeg nekter å gå over helga å være bekymra for at babyen skal dø inni magen! Huff...vi har vel godt av å bli minnet på hvor skjørt livet er, men jeg er nok litt overhormonell og trist og lei fra før:( Ha en fin dag jenter! klem
nr 4 i magen på overtid Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Oi, oi, oi..........her var det mange "desperate" gravide:))) Vil gjerne få ønske dere alle sammen masse lykke til:) Krysser alt jeg har for at dere snart er i gang:) Ha en fin dag, varme klemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå