Gå til innhold

angående progynova...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

då er eg tilbake!!=) eg venta egentlig ikkje menstrusjon før midten av november, men eg fekk den igår- så det var jo ein gledelig nyhet. det kom friskt blod slik som de seier ein må ha før medisinstart, men idag blør eg ikkje lenger. men begynte på progynova igår.. er dette normalt?fleire som har opplevd det?treng det vere ein skikkelig menstruasjon før ein kjem igang med progynovaen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg vet ikke hva som er normalt men jeg begynte ikke på progynova før jeg fikk mensen skikkelig. Jeg spottet i nesten en uke på forhånd... Jeg ville tatt en tlf til klinikken å hørt med dem så er du sikker :) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Eg har ringt klinikken no, og så lenge eg hadde hatt frisk blødning 1 dag var alt i orden, så då kan eg heldigvis"tygge"videre på progynovaen og vente på å komme på ul=) takk for det! Lykke til du ògså=)

Skrevet

De gangene jeg har gått på progynova, har mensen kun vart i en dag, kaaansje litt på dag nr 2. St.Olavs sa til meg at det var helt normalt at mensen ble litt rar og ganske kort på grunn av progynovaen! :) Lykke til! :)

Skrevet

okey, takk for svar :) Eg blødde i 3 dager sist fordi om eg var begynt på progynovaen, så blei litt bekymra siden den stoppa opp no. men då er alt i orden=) kos deg med rugingen og lykke til du òg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...