smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hei jenter! då er eg tilbake!!=) eg venta egentlig ikkje menstrusjon før midten av november, men eg fekk den igår- så det var jo ein gledelig nyhet. det kom friskt blod slik som de seier ein må ha før medisinstart, men idag blør eg ikkje lenger. men begynte på progynova igår.. er dette normalt?fleire som har opplevd det?treng det vere ein skikkelig menstruasjon før ein kjem igang med progynovaen?
Nanamor Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Hei, jeg vet ikke hva som er normalt men jeg begynte ikke på progynova før jeg fikk mensen skikkelig. Jeg spottet i nesten en uke på forhånd... Jeg ville tatt en tlf til klinikken å hørt med dem så er du sikker Lykke til!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Tusen takk for svar Eg har ringt klinikken no, og så lenge eg hadde hatt frisk blødning 1 dag var alt i orden, så då kan eg heldigvis"tygge"videre på progynovaen og vente på å komme på ul=) takk for det! Lykke til du ògså=)
Liaes Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 De gangene jeg har gått på progynova, har mensen kun vart i en dag, kaaansje litt på dag nr 2. St.Olavs sa til meg at det var helt normalt at mensen ble litt rar og ganske kort på grunn av progynovaen! Lykke til!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 okey, takk for svar Eg blødde i 3 dager sist fordi om eg var begynt på progynovaen, så blei litt bekymra siden den stoppa opp no. men då er alt i orden=) kos deg med rugingen og lykke til du òg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå