Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Jeg var på sykehuset ikveld for atter en GU undersøkelse pga. sansynlig livmorbetennelse etter fødsel. Etter antibiotikakurer osv. er det fortsatt ikke vært noen bedring, så jeg ble ringt inn i kveld. Der fant de ikke noe rester el. i livmor, å livmoren var fin, men jeg hadde mye væske i buken, altså i bekkenet. Han var i tvil på om det enten er pga. at det har vært en kraftig infekson i livmor, men at den nå er bra, eller at det er blindtarmbetennelse. Så jeg skulle stoppe med antibiotika jeg gikk på nå, å se hva som skjedde. Men leser jo på nettet at væske i buken kan være så mangt, å blir jo litt redd! Å går bare den væska bort av seg selv den da? Noen som har erfaringer eller vet.. ? HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 jeg hadde det, men det var et par liter blod som resultat av sykehustabbe, så det blir jo litt annerledes. Er du usikker, ringer du sykehuset og spør. De skal forsikre seg om at du har all den infoen du trenger og føler behov for. Har de ikke gitt deg det, så skal du få det!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Hvorfor tapper de ikke ut væsken? Håper ikke det er kreft da.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Han pratet om væsken som om det ikke var noe farlig å at det kom av at det evt- har vært en stor infeksjon i livmor men som nå er borte. Kan den ikke forsvinne av seg selv?? Han så etter cyster osv men så ikke noe, kan det være kreft fordet? HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Leste nå at det var etter fødsel.....da er det sikkert ikke kreft. Jeg vet ikke hva det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå