GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Sluttet med p-pillene tidligere i høst og fått mensen 1 gang etter dette. det er nå 6 uker siden den mensen kom, og om den samme syklusen hadde fortsatt er det ca 2 uker siden jeg skulle fått mensen. Har hatt perioder tidligere med lange sykluser, men aldri hatt ømme brystvorter før, kan så vidt være borti de før det gjør vondt. Er dette en bi effekt av pilleslutt eller er noe annet på ferde? har uten om dette ingen tegn på at jeg skal være gravid, stresser ikke så veldig med det heller siden jeg har hatt en og annen lang syklus før. Men ble litt nervøs når det ble ømt, det har vart i noen dager nå. Vært litt små kvalm i perioder men aldri så kvalm at jeg må kaste opp.. :/ Hva tror dere grunnen kan være? Noen som har hatt lignende erfaringer? Er forresten ikke "prøver".. Håper noen tar seg tid til å svare...
Gjest jegogfrøetjegmistet Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Ta en test du kan være det bare er at kroppen slitter med å bli vant med at p-piller ikke er tilstede, men kan også være at det er spire det er uansett best å få avkreftet eller bekreftet når man blir usikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå