fastelavens_bolla! Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 minsten her er blitt litt rødflammete og irritert på den ene siden av pungen, er dette bleieutslett? eller?? noen gode råd?
piranha Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Det er her vi treffes i nattens mulm og mørke;) Jepp, det høres ut som bleieutslett. Du kan bruke potetmel for å unngå at det blir fuktig og sårt ettersom dette har absorberende evner. Det jeg alltid har i hus, og som har vært et vidunder middel hos oss er en salve du får kjøpt på apoteket som heter Inotyol. Brukte den på sykehuset da Knærten var nyfødt, og var noe av det første jeg kjøpte for å ha med hjem;) Hilsen søvnløse meg ( og pludrende Knærten)
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 må bare understreke at den inotyol er helt suveren. funka som bare det på blemmene spurven hadde på rompa. (belastnings blemmer pga seteleie sa de på sykehuset).
fastelavens_bolla! Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 da ser det ut til at det blir en tur på apoteket i morgen her er det også en som er lys våken og bein og armer går som noen trommestikker her hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå