Gå til innhold

finner ingen hjerte lyd med care maxx jeg:( begynner å bli bekymret....

Anbefalte innlegg

er 13+5 i dag å prøvde netopp å finne hjertelyden,men finner ingen. holdt på lenge og lyttet nøye men ingen hjertelyd:( hører om alle som er så heldig å finne hjerteyden tidlig. lei av å hele tiden bekymre meg jeg. d vises jo godt at jeg er gravid,men vert så fint å bare få en liten bekreftelse p at alt er bra inni der.

noen andre som ikke har fått hørt hjertelyden?

Fortsetter under...

Ikke bekymre deg. I min bruksanvisning står det fra tidligst uke 12. Jeg greide ikke å høre noe før jeg var nesten 18 uker... Vet flere av venninnen mine sier det samme. Snakket med de da jeg ikke fant noen hjertelyd :)

Kjære deg :)

Ikke bekymre deg - lett for meg å si kanskje, men har slitt med akkurat det samme som deg til tider.

Jeg har nemlig samme doppler som deg, og fant hjertelyden hver dag fra uke 9-13, men etter uke 13 beveger babyen seg mye mer, og forsvinner lett nedi magen. Og når du først finner lyden, kan den lett forsvinne litt mens du hører.

Dette er heelt normalt, men tro meg - etterhvert finner du den nok.

Og noen finner heller ikke lyden før etter uke 16 tilogmed, mye pga. kroppsbygning og hvor babyen ligger.

Slapp helt av, og prøv heller igjen om noen dager :))

Jeg kan nesten garantere at alt er bra med babyen din :)

Lykke til,

klem fra

Hei,

Jeg har også akkurat samme doppler som deg og innimellom finner ikke jeg heller noe lyd. Jeg er 16 uker nå men hørte hjertelyd i uke 13. Hos legen fant de den ikke, og da jeg var på ul fikk jeg se at babyen ligger innover med hode, slik at den ligger med ryggen ut mot magen min. De sa at det da var vanskelig å finne hjertelyd.

da jeg prøvede igjen etter ei uke fant jeg lyden. Helt nede ved skambenet. Jeg har funnet ut at den beste tiden på døgnet for meg er på morgenen, etter at jeg har vært på toalettet og tømt blæra!

har prøvd noen ganger utpå dagen men finner den aldri da.

Har bare roet meg med at jeg da venter et par dager med å prøve igjen, og da finner jeg den som regel.

:)

Jeg har også caremaxx :)

hører ikke hjertelyden tydelig før nå (uke 20+3)

ikke bekymre deg å nyt heller svangerskapet, så får du vente til UL der alt helt sikkert er fint med lille gullet^^

Annonse

Jeg tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg. Anatomien vår varierer mye fra person til person... Jeg har hørt hjertelyden med caremaxx siden jeg var 9+4, men de siste par ukene har jeg slitt litt... Det hjalp imidlertid da jeg byttet fra den derre ul-geleen til babyolje. En liten dråpe olje, og plutselig ble alt mye tydeligere;)

Tusen takk for svar alle sammen:O)greit å bli litt beroliget hær inne. blir jo så redd når man leer så mye,men xxx fingrene for at alt er bra. haddemorkaken på magen i begge mine 2 andre svangerskap så kansje jeg har d nå å, å da er d kansje litt vanskeligere??? veit ikke jeg. men prøver å tenke positivt:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...