Gå til innhold

OI OI! satt og klemte litt på puppene mine og jommen kom deg ikke litt melk ja =) Fler?

Anbefalte innlegg

er uke 22+6 og er litt over ivirig i alle nye milepælene.. Så har jeg vært spent på nå det kommer melk, og nå satt ejg og klemte litt på brytene mine og brystvorter og så kom det bittelitt gjennomsiktig væske ut. Det er vel dette som er rå melk :)

Artig, altså var bare et par dråper da, men ganske stor stas =)

Er det flere som har fått melk? noen får vel presset ut tidlig andre får vel ikke før på føden har jeg hørt..

god tirsdagskveld!

Fortsetter under...

Joda, har hatt melk tidlig jeg og, men ikke press ut! Da ender du bare med å lekke masse melk før fødsel, og det er ikke særlig praktisk... Men det er jo et godt tegn da:)

Ja nei skal ikke gjøre det, men satt liksom å masserte de så kom det ut noe å da måtte jeg bare presse litt for å være helt sikker =)

Ja veldig glad ble jeg nå, jeg har silikon for var så flat, så var veldig spent på hvordan det ville bli. Så lettet. Men sant upraktisk å lekke så skal ikke presse.

=)

Jepp. Er 14+2. Men min er litt mer melkete. Har sikkert med det at det bare er en 3 mnds tid siden jeg sluttet å amme lille ;)

Med førstemann kom "melken" i uke 18 faktisk. Og da lakk jeg som en sil og måtte bruke ammeinnlegg allerde da.

Annonse

Jeg oppdaget plutselig en kjip flekk på innsiden av BHen her en dag og kunne ikke for mitt liv skjønne hvordan den hadde kommet dit. Det tok meg flere minutter å komme på at det har sin helt naturlige forklaring. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...