Metti er håpefull Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 har du en gyno du går til i stavanger ?? trenger en uten henvisning
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Eg blei henvist te han Gjessing i klubbgadå! Han e jo private, så du trenge vel kje henvisning då nei... De skrøyde någe voldsomt av han altså! Trist å hørra spotting begynte hos deg...Går bare å håååbe at det ikkje komme hos meg...sist va det allerede 4 dpo Hååååbe det vare litt lenger nå, hadde kvide utflod idag, så tror kje eg har hatt det før
Metti er håpefull Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 får du noe ekstra hormoner nå
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Eg har ikkje vært der ennå. har fått time te den 17 november... Men hååååbe eg klare få ein spire før det Eg e så redde han ska sei at eg må starta med p-piller for å nullstilla syklus.....det hadde vært kjedeligt!!!!! Bler spennande å se ka han seie...
Metti er håpefull Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2010 men eg har visst bare fått sånn helt lyse brun slimete utflod i dag. men det pleie være begynnelsen. Går du rett på sånn helt brun utflod
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Begynne med lysebrun utflod, så komme det marr utøve dagen/neste dag. Så e det sånn brun/rød -utflod, någen ganger någen koagler.
Metti er håpefull Skrevet 2. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2010 oki nokså likt meg da.. Drit det der alså !!! Ka går du på nå da ?? bare sink
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 sink og wild yam går jeg på nå!!! Håååper håper! Jeg tenker, så lenge vi begynner å spotte så fort etter EL, da brytes slimhinnene ned så fort fordi det mangler progresteron. Derfor prøver jeg med Wild Yam som skal stimulere til mer progesteron, dermed mindre spottingsdager! Håper at det virker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå