Gå til innhold

fiffi

Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du en gyno du går til i stavanger ?? trenger en uten henvisning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg blei henvist te han Gjessing i klubbgadå! Han e jo private, så du trenge vel kje henvisning då nei... :) De skrøyde någe voldsomt av han altså!

Trist å hørra spotting begynte hos deg...Går bare å håååbe at det ikkje komme hos meg...sist va det allerede 4 dpo :( Hååååbe det vare litt lenger nå, hadde kvide utflod idag, så tror kje eg har hatt det før :D

Skrevet

får du noe ekstra hormoner nå

Skrevet

Eg har ikkje vært der ennå. har fått time te den 17 november... Men hååååbe eg klare få ein spire før det :P

Eg e så redde han ska sei at eg må starta med p-piller for å nullstilla syklus.....det hadde vært kjedeligt!!!!! :( Bler spennande å se ka han seie...

Skrevet

men eg har visst bare fått sånn helt lyse brun slimete utflod i dag. men det pleie være begynnelsen. Går du rett på sånn helt brun utflod

Skrevet

Begynne med lysebrun utflod, så komme det marr utøve dagen/neste dag. Så e det sånn brun/rød -utflod, någen ganger någen koagler.

Skrevet

oki nokså likt meg da.. Drit det der alså !!! Ka går du på nå da ?? bare sink

Skrevet

sink og wild yam går jeg på nå!!! Håååper håper!

Jeg tenker, så lenge vi begynner å spotte så fort etter EL, da brytes slimhinnene ned så fort fordi det mangler progresteron. Derfor prøver jeg med Wild Yam som skal stimulere til mer progesteron, dermed mindre spottingsdager! Håper at det virker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...