FrøkenLilje Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hei, Er det noen som opplever smerter ved eggløsning? Jeg får stikkende smerte med følelsen av et press/trykk nedentil. Det gjør litt vondt å ha sex også. Spesielt når jeg sitter på toppen eller han trenger langt inn i meg. Er det noen andre som har det slik? Hilsen litt bekymret.
prøvende Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Er nok ikke alene om å ha det slik, jeg henger meg i allefall på
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Tror det er ganske vanlig. Kjenner til de som har såpass vondt at de ikke klarer å ha sex. DET er jo litt mot sin hensikt da :-p
FrøkenLilje Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 Det var jo godt å høre at jeg ikke er alene om det Har lest en gang, husker ikke hvor, at de med ELsmerter kan bruke litt lengre tid på å bli gravid.. stemmer det eller er det bare tull? Tenker jo en del på dette må jeg si....
prøvende Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 ikke lest eller hørt noe om det, men godt mulig. Jeg har nå prøvd i 17pp nå, og fortsatt ikke lykkes så....
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Ar EL-smerter skal gjøre det vanskeligere å bli gravid er bare tull! Jeg har smerter ved hver eneste EL, og de fleste gangene gjør det vondt å ha sex. Dette er selvfølgelig ikke det beste med tanke på at sex ikke frister når man har EL, men hva gjør man ikke for å bli gravid. Det jeg skulle poengtere var; jeg har blitt gravid på første pp to ganger! Så EL-smerter er helt normalt, og har ingenting å si! Lykke til:)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Henger meg på Kaja2007, har ingen betydning! Det er kjempevondt å ha sex på EL- dagen, men jeg har blitt gravid på 1 forsøk to ganger. Nå er vi i pp 2, men så er jeg blitt 10 år eldre, siden forrige svangerskap, og med ny mann, så vi får bare krysse fingrene
FrøkenLilje Skrevet 3. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2010 Godt å høre! Lykke til :-) Jeg er også spent.
Gjest Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 jeg har også smerter, hvor lenge skal egentlig smertene vare jeg har hatt vondt i 7 dager...
lykkeliten1 Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Mange som har samme problemet. Jeg har også smerter rundt EL. Ikke så veldig at det er vondt med sex da. Men vi har prøvd i 2 år nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå