Gå til innhold

Smerter ved eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som opplever smerter ved eggløsning?

Jeg får stikkende smerte med følelsen av et press/trykk nedentil.

Det gjør litt vondt å ha sex også. Spesielt når jeg sitter på toppen eller han trenger langt inn i meg.

Er det noen andre som har det slik?

Hilsen litt bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke alene om å ha det slik, jeg henger meg i allefall på:)

Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Kjenner til de som har såpass vondt at de ikke klarer å ha sex. DET er jo litt mot sin hensikt da :-p

Skrevet

Det var jo godt å høre at jeg ikke er alene om det :)

Har lest en gang, husker ikke hvor, at de med ELsmerter kan bruke litt lengre tid på å bli gravid.. stemmer det eller er det bare tull?

Tenker jo en del på dette må jeg si....

Skrevet

ikke lest eller hørt noe om det, men godt mulig. Jeg har nå prøvd i 17pp nå, og fortsatt ikke lykkes så....

Skrevet

Ar EL-smerter skal gjøre det vanskeligere å bli gravid er bare tull! Jeg har smerter ved hver eneste EL, og de fleste gangene gjør det vondt å ha sex. Dette er selvfølgelig ikke det beste med tanke på at sex ikke frister når man har EL, men hva gjør man ikke for å bli gravid. Det jeg skulle poengtere var; jeg har blitt gravid på første pp to ganger! Så EL-smerter er helt normalt, og har ingenting å si!

Lykke til:)

Skrevet

Henger meg på Kaja2007, har ingen betydning! Det er kjempevondt å ha sex på EL- dagen, men jeg har blitt gravid på 1 forsøk to ganger. Nå er vi i pp 2, men så er jeg blitt 10 år eldre, siden forrige svangerskap, og med ny mann, så vi får bare krysse fingrene :)

Skrevet

Godt å høre! Lykke til :-)

Jeg er også spent.

Skrevet

jeg har også smerter, hvor lenge skal egentlig smertene vare jeg har hatt vondt i 7 dager...

Skrevet

Mange som har samme problemet. Jeg har også smerter rundt EL. Ikke så veldig at det er vondt med sex da.

Men vi har prøvd i 2 år nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...