liberta Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Leter etter barneseng med regulerbar bunn og side som kan tas bort. Trodde ikke det skulle være så vanskelig, men hvilke valg har jeg? 1 Stokke-senga, og den syns jeg er for dyr. 2. Brio Sleep. Noen som har denne? Den er litt stor, kanskje? Noen andre forslag? Greia er at jeg gjerne vil vekke babyen minst mulig på nattestid ved amming, og at babysenga er en slags forlenging av vår seng.
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Sånn seng driver jeg og ser etter også. Og de har noen på Ikea, og på Barnemagasinet på Grønland i Oslo hadde de en som så veldig kjekk ut som man kunne legge den siden man ikke bruker helt ned under senga (den sitter i en slags skinne), og så hadde den 5 forhåndsregulerte "trinn" for sengehøyden, men det går det sikkert an å borre til for å lage flere hvis man trenger det. Husker dessverre ikke hva den heter, men den kostet ca 1600 kr. Den hadde også luftehull i sengebunnen.
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Vi har kjøpt den på Ikea, veldig fin og virker praktisk (har ikke prøvd med baby enda) Og itillegg er den heller ikke så dyr:)
juliogjuleprinsesse Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Babydan har også hatt slike i alle fall
Ziz Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002 Denne har jeg Frøkna kan bruke den til hun er 3-4 år uten problem. To høyder, mulighet for å ta av ene siden, samt sengehest til det laveste nivået.
happygilmore Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Altså, jeg har hørt og lest at den Hensvik-senga ikke er sånn. Man skal kun ta av ene sida på den når bunnen er satt på det laveste nivået. Vi har den senga, og det står stort kryss over alternativet dere prater om (altså å ta av ene sida når bunnen er på det høyeste nivået, altså for de minste babyene). Siden kan taes av når barnet er større og selv kryper ut av senga. Da setter man også på denne ekstra sengehesten.
Ziz Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Happygilmore: Stemmer...-siden kan kun taes av på det laveste nivået. Sengen står selvstendig her, så har ikke bruk for at den kan taes av på det andre nivået da hun ikke skal ligge inntil vår seng, men på eget rom.
liberta Skrevet 5. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2010 Så enkelt - og så genialt. Selvfølgelig har de slik seng på Ikea:) Jeg har også funnet ei annen seng på nett i mellomtiden: http://www.kidsroom.mystore.no/ds_product_info.php?products_id=1162 Syns den var veldig fin og praktisk. Noen som har Anton seng?
sibre Skrevet 5. november 2010 #10 Skrevet 5. november 2010 Vår sprinkelseng er den samboeren lå i, så den er nok noen år gammel, denne har regulerbar bunn og den ene siden er avtagbar. Dette hjalp vel ikke deg stort men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå