Smurfeline87 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Da er strekkmerkene i full gang med å slå rot på magen etter at det startet sist uke og innimellom gjør det så innmari vondt. Svir og stikker som bare det. Andre som sliter/ har slitt med det samme og vet om noe som hjelper? Smører meg forøvrig med fuktighetskrem og bodybutter minst en gang for dagen, men gjør likevel så utrolig vondt...
LiMette og lillegutt Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Mine klør som besatt de! Så har jeg veldig nedsatt følelse over og under navelen, så det hjelper ikke å klø, da gjør det bare vondt og blir sårt og svir noe voldsomt. Det er til å bli gal av! Jeg har smurt og smurt gjennom hele svangerskapet for å prøve å forebygge, men slapp ikke unna likevel. Vanlig fet krem hjelper ikke mot kløen lenger, men aloe vera gel hjelper i korte perioder om gangen. Må nesten ha den ved siden av meg da, for blir MYE smøring. Men bedre enn å miste det siste lille vettet jeg har igjen på kløe...Ville tro det hjelper litt mot sviinga også. (Var faktisk både på apotek og helsekost i dag for å høre om de kunne anbefale noe, men de sa jeg bare måtte holde ut. Ikke mye hjelp å få med andre ord.)
LiMette og lillegutt Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Mine klør som besatt de! Så har jeg veldig nedsatt følelse over og under navelen, så det hjelper ikke å klø, da gjør det bare vondt og blir sårt og svir noe voldsomt. Det er til å bli gal av! Jeg har smurt og smurt gjennom hele svangerskapet for å prøve å forebygge, men slapp ikke unna likevel. Vanlig fet krem hjelper ikke mot kløen lenger, men aloe vera gel hjelper i korte perioder om gangen. Må nesten ha den ved siden av meg da, for blir MYE smøring. Men bedre enn å miste det siste lille vettet jeg har igjen på kløe...Ville tro det hjelper litt mot sviinga også. (Var faktisk både på apotek og helsekost i dag for å høre om de kunne anbefale noe, men de sa jeg bare måtte holde ut. Ikke mye hjelp å få med andre ord.)
Smurfeline87 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 Usj, ikke så oppløftende akkurat men tusen takk for svar likevel Prøvd å se litt rundt på google men der står det jo bare at strekkmerker kommer uten smerter. For noe tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå