Gå til innhold

dere som har født....!?

fruktisèn

Anbefalte innlegg

hei :)

jeg bare lurte på om dere fikk vite at det nærmet seg fødsel på nest siste/siste kontroll før dere fødte...?

eller sier de ingenting om hvor langt unna de tror fødselen er?

jeg håper sånn på at tvillingene er kommet før jul og at vi er hjemme til jul...(har termin 2 januar, så 10 desember er jeg 37 uker, og håper såååå veldig på at det skjer rundt da :)) ) kjedelig å sitte på julaften så begynner fødselen og hvertfall siden vi har en 4 åring i hus tillegg, og ikke minst for tvillingene og ha bursdag på julaften eller dagen etter o.l.....

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

ser det er lenge siden du skrev innelegget. mye har kanskje skjedd siden den gang. men uannsett. jeg fødte akkurat uke 37. da hadde jeg vært innlagt til avlasting noen ganger iløpet av de siste ukene. og hadde maserier så de bestemte seg bare for hjelpe til å få de ut og tok vannet. På sykehuset hvor jeg fødte hadde jeg uannsett ikke fått gått lenger enn til uke 38 som standar for tvillinggravide som blir fulgt opp der.

jeg har gått med maserier/kynnere/modningsrier i en uke no...holder på å bli gaaal...

på fredag går jeg over til uke 37, og de har lovet meg og sette meg i gang neste uke visst de ikke har kommet av seg selv :)

de ble målt til ca 2700gr i går...

hvor lenge gikk du med maserier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...