Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har non forslag på vinterdress til baby str 68? Finner aldri noe fint OG varmt, skal alltid være enten eller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du sitte-i-vogna dress eller ordentlig utedress? hva skal du bruke den til?

Skrevet

''måtte bytte brukernavn :-)''

Altså jeg tenkte å bruke den i vogn, mens jeg går rundt med henne i bæresele på ulike kjøpesenter og i bilsete

Skrevet

Det er alt for varmt å ha vinterdress på når du bærer henne i bæresele innendørs.

Det er veldig varmt utendørs, faktisk...

Til å sitte i vognen og i bilsete så har de jo en masse i fleece og sånt på alle klesbutikkene med barneavdeling nå for tiden. KappAhl har dress som er en ganske ordentlig 'bobledress' som går ned til str 64. Den har jenta mi, og herjer rundt i den på bakken, men den blir veldig varm å ha på i vognposen.

Til vogn og bilsete brukte vi mye heldress i ullfleece. Joha har gode, men sparkjøp sine er strengt tatt like gode (bare kjedlige farger), og koster halvparten

Skrevet

Det er jo ikke værre enn at man sjekker dem ofte om de er for varme eller for kalde. Er de svett har du kledd på for mye, er de kalde er det for lite. (Sikkert lurt å ha med noe ekstra i så tilfelle.) Men er enig med Løvemamma at man som oftest kler barna for varmt. Jeg er alltid redd for at jeg har kledd på lillemor for lite, men jeg har aldri kjent at hun er kald.

Se på www.nostebarn.no Hvis du ikke er redd for å bruke litt penger på mini er jo de dressene veldig fine. De i ullfleece er veldig tykke, ellers har du den i ullfrotte som lillemor bruker nå om dagen.

Håper du finner noe fint!

Skrevet

Da ble det jaggu meg en ullfleece fra nøstebarn! Tuuusen takk for tips kjære mamma'er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...