LilleFru Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Nå er jeg på dag 39 i denne syklusen, testa negativt søndag kveld, og har trodd mange ganger at mensen kommer. Nå har jeg litt rosabrun utflod siden fredag, men ikke vondt i ryggen og ingen tegn til at mensen kommer nå heller. Imorra ringer jeg gynekologen, har en henvisning liggende, men får vel ikke time på dagen akkurat :/ Blæh... Jeg blir sprø! Og nå er jeg forkjøla også...
katrineev Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 en ligen trøste hilsen og lykek til med gynekologen. håper hu har noen svar eller råd til deg. gubben her har blitt forkjøla. midti i den viktige el perioden att det går ann... men god bedring til deg også...
LilleFru Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 og selvsaget er gynekologen på ferie og kommer ikke tilbake før neste uke... lurer egentlig litt på om jeg burde ta en ny test jeg, leser jo om de som kan har menslignende blødninger selv om de er gravide, og de som tester positivt veldig seint..? kanskje i morgen? hvis jeg i såfall ER gravid - vil jeg være 5+5 idag
CI82 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Huff, jeg skjønner frustrasjonen din! Min forrige syklus varte i over 60 dager. Regner med at det ble så lang syklus fordi det ikke er så lenge siden jeg sluttet på pillen og så hadde jeg SA i juli. Nå er jeg på dag 16 og håper på EL snart.... Vet du når du hadde EL da? Rosabrun utflod kan jo komme både under EL, mensen og hvis man er gravid. Krysser fingrene for at det er det siste som gjelder for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå