bitthen Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har pleid å lagt han i 18-19 tiden, for da var han klar for natta. Som regel begynte kveldsstellet kl. 17.45. Nå er han stuptrøtt kl. 17, og jeg kjemper om å holde en sur unge oppe til kl. 17.45. Ikke snakk om at jeg legger han kl. 17, der går grensa. Nå har jeg lekt masse med han på gulvet for å blidgjøre han, noe som ser ut til å ha gått greit i kveld. Han våkner også en time tidligere (altså til hva som er hans vanlige tid), kl. 06.30. Dermed får han faktisk en time mindre søvn om natta. Og jeg får også det (kanskje det so mer værst, hehe). Han er mer sur om dagen nå, sikkert fordi han blir lagt for sent, står opp for tidlig. Håper det går seg til snart. Totalt unødvendig med klokkestilling kjenner jeg. (
velsignet med to Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Prøv å forskyve døgnet med bare 10-15 minutter om gangen. F.eks. 15 minutter noen kvelder til han venner seg til det, og så øke med enda 15 minutter, osv. Det går seg nok til etterhvert
Nynte Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Hei, vi har jo ganske "like" barn når det gjelder soving og det samme har egentlig skjedd her den siste uka, for jeg har foreberedt meg litt før og prøvd å forskjøvet lurer og alt, men han har vært stup trøtt i 1730 tiden hver kveld. I går fikk jeg lagt han nærmerer halv sju, men føler han våkner like tidlig som før, altså her blir det kl 6 og ikke 7 som før... Klokkestilling er noe herk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå