Miessi Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Tenkte dette med tegningsblødning. Er det starten på noe? feks at fødselen snart er i gang? eller kan det ta lengre tid før det skjer noe mer? Har hatt veldig sterke kynnere, som jeg da mener ikke er kynnere, men rier. Men disse er ikke regelmessig og de kommer sånn helt plutselig. Føler nemlig litt lurt nå, trodde noe var på gang her, men det skjer lite
Miessi Skrevet 2. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2010 I tillegg til dette så har jeg så ondt i bekkenet, lysken og det føles som om han har hodet godt på vei ut. Må gå som en pingvin. Har så problemer med å komme meg opp av sofaen og senga.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Er som en pingvin jeg også, og tror også ofte jeg har rier, men så går de bare over igjen Utrolig kjedelig. Har du hatt blødning altså? Eller bare venter du på det? For det vil nok si at det straks braker løs (og at man bør ringe føden). Jeg blir like skuffa hver gang jeg er på do - verken slim, propp, vann eller blod. Lenge igjen er det nok ikke, men å vente i uvisshet er no ordentlig herk.
Miessi Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 Hadde blødning igår, frisk blod uten noe slim. Jordmoren min mente at det er tegningsblødning og hun er veldig klar for at jeg skal reise til føden om det kommer noe vondt i det heletatt. Hun ventet på at jeg skulle ringe i natt, men skjedde ingenting så hun venter enda. Heldigvis har hun vakt til onsdag og hun har trua på at det skjer før
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Så bra! Da skjer det nok noe snart skal du se
*NordNorge* Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Hadde selv tegningsblødninger for 2 uker siden.... Termin for 2 dager siden, å ingenting har skjedd......
Miessi Skrevet 2. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2010 Sikker på at det ikke var slimblandet blod? Altså slimproppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå