PrinsesseHengepupp Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Skulle hatt mensen i dag, den er ikke kommet. Trodde den kom og gikk på do, men det var kun utflod der. Kan ikke si at jeg kusker hvordan det har vært før når jeg skulle ha mensen, men er det vanlig at man får mye utflod da? Har vært flere ganger utover dagen på do å sjekket, men kun utflod altså. Det er mye, og tykt og hvitt (eggeskall). Er dette vanlig rett før mens?
madame Mim Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Det sies at økt utflod er et tidlig teng på graviditet.. Ta en test da=)
madame Mim Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Eller så kan cadida ( sopp) gi hvit litt klumpete utflod. Men siden du er prøver satser vi på at du er gravid. Lykke til
Peispå! Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Først og fremst, jeg blir så innmari godt humør hver gang jeg ser nicket ditt:-)))-fantastisk! Og over til slim og utflod... Min erfaring er at jeg er ganske så inntørket når jeg ikke er gravid. Får ofte hvitere og litt mer tykk kosistens når jeg har blitt gravid. Ta deg en test du:-) Ifølge Pernille.info sine sider skal man visst også være ganske tørr rett før TR, regner med at det ikke er en regel uten unntak.. Noen andre symptom?
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2010 Oj så mange kjappe svar =) Og takk for at jeg kan gjøre deg glad =) Har testet med billigstrimler, men klarer ikke helt å bestemme meg for om det er en spøkelsesstrek der eller ikke. Men jeg VET jeg har hatt økt utflod de to gangene jeg har vært gravid før, men husker jo selvsagt ikke nå hvor fort det gikk før det ble sånn. madame Mim: sopp tror jeg ikke, der er ingen klumper, det klør ikke, og det lukter ikke. Andre tegn, vel jeg har nettopp hatt eksamen, og har helt bevisst kalart å ikke drive noen symptomjakt. Og velger å fortsette å ikke kjenne etter for å ikke skape meg falske forhåpninger. Men det som er normalt mensenrelatert: jeg bruker å springe en del på do fordi jeg må tisse ofte det siste døgnet før mens. Har ikke gjort det (vært mye på do for å sjekke utflod da, men det er vel ikke det samme. Og når jeg leser det ser jeg at jeg kanskje snart kvalifiserer for en psykiatrisk diagnose??). Jeg bruker å få mensmurringer samme dag som mensen kommer, eller dagen før, ingen murringer nå. Og jeg pleier å være litt oppblåst. Mulig jeg fortrenger den biten men føler meg iallfall ikke helt ballong. Skulle ønske jeg var litt mindre regelmessig, for jeg blir jo manisk når jeg ikke har fått mensen innen halv to på tirsdag :-p
Peispå! Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Hmm, la meg se. Har notert selv at fikk økt utflod, kremaktig og hvit 4-5 dager før ikm denne gangen. Varte inn til ikm, da er jeg vanligvis tørr... Så for min del var det et liiiite tegn.-)
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2010 Lite tegn som i at du er gravid da?? =) Gratulerer så mye! Jeg tørr rett og slett ikke håpe på noe. Leste ett sted at billigstrimlene normalt sett ikke gir noe svar før dagen etter IKM, så jeg stoler jo ikke på dem før om enda et døgn eller to. Og innen den tid har jeg vel fått mensen tenker jeg :-p
Peispå! Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Jeppsi:-) Tror du trygt kan stole på billigstrimlene altså. Nå er dette min 3.graviditet siden januar. (2MA) og jeg har testet positivt med strimlene tidlig 8-9 dpo hver gang. Selvsagt er streken svaaak den første gangen eller to, siden man tester så tidlig, men de har aldri gitt skyggestreker eller gitt falske forhåpninger til meg i allefall. Sensitiviteten er lik de aller fleste på apoteket. Har du strimler liggende, så hadde jeg svidd av en..... *glise*
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2010 Hehe, jeg svir jo av ettpar i døgnet allerede, uten å bli kolkere av den grunn. Nesten så det hadde vært like greit om tanta kom, dette nervepresset har jeg ikke tid til. Så får vi prøve på nytt i desember heller, for gubben skal jo bort akkurat den uka neste sjangse er. Så da blir det ny IKM i romjula om jeg ikke regner helt feil. Testene jeg bruker hadde forresten ligget i bilen, veldig kaldt i noen uker, hadde helt glemt å ta de inn. Kanskje jeg kan håpe på at de er ødelagte, selv om kontrollstreken er der... ;-)
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2010 Fortsatt ingen mens her (japp, ekle detaljer, men jeg har faktisk dytta inn en tampong bare for å se om den kunne trekke ut noe rødt, men neida). Og ny test med en anelse av en spølelsesstrek som sikkert bare jeg kan se, under de rette lysforholdene og med testen litt i vinkel. Glemte jeg å si at jeg også har tatt en stav-test som nå er behørlig demontert, og jaggu var det ikke et spøkelse der og? Jeg virkelig HATER spøkelser!
Peispå! Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 Ha,ha du er jo like gær'n som meg nåe det gjelder tester! :-) Men,strengt talt så skal de vel ikke ligge så kaldt?- håper de ikke er defekte av den grunn.. Men, hvis du testet så sent i går kveld og alikevel får en lurestrek der også, må det jo være lovende for en skvett med morgenurin? Har trua på de spøkelsestrekene dine jeg, håper TR fortsatt er på ferie!
yummi with the tummy Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 PrinsesseHengepupp1bo5pp: Har merket samme som deg, veldig økt utflod. Hvit kremaktig som legger seg på trusa liksom. Trodde nesten jeg hadde fått mensen da det ble så ille bløtt. Vet ikke når jeg har IKM da jeg sluttet med p-ring for ca 1 mnd siden og har kun hatt TR en gang forrige mnd. Har i tillegg veldig såre og vonde brystvorter. Testet i dag, men tror det uansett er for tidlig da vi la inn aksjer 23 okt, EL testen slo ikke ut heller så kan hende vi har bommet helt. Men vi prøvde iallefall rundt 14-16 dagen i syklusen.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Prinsessehengepupp! Jeg tror du er gravid:) Jeg har spøkelsestester, som du kaller det? Det er i alle fall skyggestrek på 3-4 stk. Den streken blir ikke borte selvom jeg ser på den til øyet blir stort og vått. Vi må på apoteket og få en CB! Lykke til:)
yummi with the tummy Skrevet 3. november 2010 #14 Skrevet 3. november 2010 Er det for tidlig å teste 10 dager etter samleie?
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 3. november 2010 Nokså klar strek på testen i dag. To timer senere kom mensen (med vanlig vondt litt senere). Så da er det ny pp, og prøving i desember, siden november går bort. Men neste gang lurer jeg rett og slett på om jeg skal droppe hele testinga. Begynner å bli lei at å bli så manisk. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå