Gå til innhold

Privat jordmor

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Vi har bestilt time hos privat jordmor på cc vest i dag..har time neste torsdag. Jeg fikk beskjed av jordmor her inne om at timen jeg hadde fått på helsestasjonen i uke 15 var i det seneste laget og siden legen ikke har tatt blodprøver av meg eller noe at privat jordmor var en god idé.

Er det noen andre her inne som har opplevd det samme hos helsestasjon/lege og/eller har vært hos privat jordmor før?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142510872-privat-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble fulgt opp av privat jordmor forrige gang, bare hos lege første gangs undersøkelse, men jordmor administrerte alle blodprøver osv. Det var en veldig god opplevelse, jeg følte at hun var mye mer drillet på det med svangerskapsoppfølging enn legen min var. Dessuten hadde hun topp utstyr, og jeg fikk se babyen på ultralyd hver gang, det var veldig betryggende.

Noen fra Bergen som har vært hos jordmor Kjersti Irgens før? Sliter med å få time hos fastlegen min og har hørt at hos kommunale jordmødre er det helt umulig (nesten) å få time hos...

venter nr 3, men føler at man har en del spørsmål fordi om man har vært igjennom dette før.

Jeg tror nok at privat jordmor kommer til å bli det beste alternativet for oss ihvertfall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...