Trilletrill Skrevet 2. november 2010 #1 Del Skrevet 2. november 2010 Har fått plass her for ett åringen min, noen erfaringer??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142510798-kanvas-piruetten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Del Skrevet 5. november 2010 Regner med at du mener Piruetten Kanvas barnehage i Bærum? Gutten min gikk der fra august 2009 til juni 2010. Og min erfaring er litt blandet. Nå var jo barnehagen helt ny da gutten min begynte der så det kan jo hende at det har blitt bedre nå. Det var veldig ustabilt med personalet der, var nye vikarer stadig vekk. Kun noen få var der hele året han gikk der. Var veldig fornøyd med personalet som var der fast da, de var kjempe flinke. Vi var aldri helt komfortable med baseløsningen der. De er organisert i team, var 3 team i fjor og 4 i år. De hadde 2 småbarnsteam med 14-16 barn på hver og hvert av teamene hadde ikke noe eget sted å være, så de var stort sett ca 30 1 og 2 åringer sammen, så det virket veldig kaotisk på oss foreldre i hvertfall. På morgenen var alle 3 teamene samlet. Og da følte jeg at han ikke alltid ble så godt tatt i mot på morgnen og at jeg ofte at jeg leverte han til ukjente. Men det kan godt hende at de gjør det annerledes nå siden det går flere barn der. De var heller ikke så flinke til å være ute. Hvis det var dårlig vær var de stort sett inne hele dagen. Det er veldig fine og lyse lokaler da, også har de mange fine små rom, f.eks. formingsrom, sanserom og baderom. Men jeg hadde ikke inntrykket at disse ble brukt å mye. Føler at det ble veldig mye negativt, men det kan jo være annerledes der nå siden de har holdt på i 1,5 år nå. Personalet var som sagt veldig omsorgsfulle og flinke og det virket som sønnen min trivdes bra der. Mattilbuet var veldig bra. Vi betalte vel 300 kr i måneden og da fikk de to måltider om dagen, varmlunsj 3 dager i uken. Føler at det ble veldig mye negativt, men det kan jo ha blitt mye bedre der nå siden de har holdt på i 1,5 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142510798-kanvas-piruetten/#findComment-142522442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har barnet mitt i denne bhg og er kjempe fornøyd. Har gått der siden jan og det har ikke vært noe utskiftninger av personalet bortsett fra litt vikarer i sommer pågrunn av ferie. Men si meg hvilken bhg som ikke har vikarer?! Jeg har også bodd ved siden av bhg og er hjemmeværende, så vet med sikkerhet at de er ute en gang hver dag. Synes det også er bra lagt opp for barna i bhg. F.eks Mandag: Turdag Tirsdag: Badedag Onsdag: Forming Torsdag: Språkrom Fredag: Theater Også er det varm mat tre ganger i uken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142510798-kanvas-piruetten/#findComment-142523908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå