HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hvor mye trenger man egentlig pakke på en 3-4 uker gammel baby når den skal sove ute i vogna? Temperaturene svinger jo veldig nå.. så er så i tvil.. Noen dager virker det mildt eller litt kjølig.. da har hun på seg ullstrømpebukse + ullbody. Tykksokker, votter, flleecedress (tynn) og lue. I vogna ligger hun på saueskinn med dyne og vognteppe over seg.. er dette for lite? Og hvor kaldt må det evt være før hun skal ha på seg mere evt bruke saueskinns/voksipose? føler meg helt på bærtur her.. Og om natta.. hva har dere på deses små? Og hvor mye sengetøy? Vår ligger bare i body og ei tynn bukse.. helseteppe og dyne oppå.. er det nødvendig med helseteppe? Har bare fortsatt med dette etter vi kom hjem fra sykehuset.. Ellers på dagen har hun som regel bare på seg ei strømpebukse og en body.. Har litt noia for dette med å overophete.. men er redd jeg kler på for lite som et resultat av dette,, Dere får unnskylde mine evt rare spørsmål.. men jeg føler meg helt dum og førstegangs.. Takk for eventuelle svar
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Syns det høres helt fint ut jeg:) Er det minusgrader ute ville jeg tatt fram pose(Hvis du har). Det er skikkelig bitende kaldt når det er 5 minus. Babyer skal helst ikke være ute når det er under 10 minus ute. Men er det varmegrader ville jeg gjort som du gjør nå I senga bruker vi pysj enten med eller uten fot(nå er gutten min snart 7mnd så begrenser seg hvor mye man faktisk får med fot) og dyne over som han sparker av seg på morran når han våkner:) Nå sover ikke min ute i vogna lenger men han har på noe av det samme som din når vi er ute på tur. Innendørs på dagen har han på body og strømpebukse Ingen spm er dumme! Iallefall ikke for oss som aldri har gjort dette før;) Lykke til!
Løvinna30 Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 når det er pluss grader har min på seg body, strømpebukse, ullsokker, lue tjukkere genser og votter da han sover ute i voksiposen sin.. er det minusgrader får han på en bukse også :-) Om natten har han på bomullspysj og har kun en dyne ... :-)
Willy Wonka Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Synes det høres veldig riktig ut slik du har kledd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå