<3 Fødeklar <3 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hei alle sammen. På besøk fra 2 tri.jeg. Lurte på hva dere skal jeg og åssen dere deler opp permsjonen i mellom dere? Synes dette er vanskelig, kunne vi ikke bare få valgt selv oss i mellom. Men sånn er det nå ikke. Hilsen meg
Ziz Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har valgt 100%, og går i to mnd ulønnet permisjon etter de betalte mnd. Legger heller av litt hver mnd til dette. Det lønner seg for de fleste. For det første får jeg mer ut av min lønn, og min samboer får og 100% når han tar perm. Om jeg hadde valgt 80% ville han og måtte ta 80%, men han ville ikke fått lenger perm av den grunn. Her i huset tar mannen de 10 ukene med fedrekvoten rett etter at jeg har tatt min permisjon (inkl de to mnd ulønnet).
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 tar 100% får mer pernger per mnd på den måten. han tar 10 uker etter meg, og da jobber eg de ukene, så er jeg hjemme på dagtid og jobber kveld og helger når han starter i jobb igjen, frem til vi får bhg plass.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 80% her Mannen min er student, så jeg får ukene hans i tillegg til mine egne. Og når jeg går litt ned i lønn, får han 1000kr mer i stipend pr mnd..
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 80% her:) Samboeren skal være hjemme med lillesnupp to dager i uka, fra januar til juni - da er jeg på skolen! Frøkna er rett under to mnder når jeg begynner på skolen igjen!
Puppemamma Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Jeg tar 100% permisjon med 80% lønn. Penger er ingenting mot for dyrbar tid med min kommende lille engel
Gulljentene Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Tar 10-mnd perm med 100% lønn...ikke økonomi til annet her dessverre :/ Satt og regna masse på det ene og det andre alternativet, men endte opp på det til slutt. Skulle vi slumpe til å få igjen masse på skatten eller noe sånt hyggelig så tar mannen et par ekstra uker uten lønn på slutten, for det går vel kanskje an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå