Vingla Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Må bare lufte hodet litt... Høre hva dere synes... Har to friske barn på 8 og 5 år, lykkelig gift og alt på "stell". Men nå i det siste(ganske lenge faktisk) så har jeg kjent at jeg på en måte ikke er helt "ferdig"! Ting begynner jo å bli veldig enkelt hjemme- det meste går av seg selv med slike "store" barn, og mor og far begynner å få "friheten" tilbake. Men så kjenner jeg altså at det hadde vært ekstremt koselig å få en liten baby i hus igjen :-) Men er så sykt usikker!! Hva om det ikke blir friskt? Og vi har det jo så fint og fritt nå- vil jo være å begynne helt på nytt igjen! Noen som kjenner seg igjen i tankegangen...? Er 36 år......
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Vet ikke om jeg er i samme båt enda, men jeg vet at for noen så går p-piller ikke ut før lenge.. kan jo være det? at det ikke er noe galt med noen av dere? men for noen tar d litt lengre tid for p-pillene å gå ut av kroppen lykke til, d blir nok snart
me5 Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 heisann vingla.... Det er ganske rart med mangen som bare kan si aat NÅ er jeg helt ferdig med små barn i huset..... de fortsetter mangen ganger å være det.... mens noen blir bare ikke helt ferdige.....:-) vi ønsker oss nummer 3 nå... jeg er 31 og tenker jo også tanken at vi har 2 friske barn og en fin livssituvasjon..... men på en annen måte.... kan en tenke helt likt om det var første gang man skulle til med familie..... sjanges er jo ikke større for at en ikke skal få et friskt barn om det er nr. 1 eller nr. 3.... men alder tatt i betraktninger... er det jo mangen som ikke setter igang før de er på din alder..... men nå er jo også tilgangen på tidlig ultralyd også veldig enkelt..... så jeg mener jo at så lenge man har noe å gi ett barn hvorfor ikke...;-) Lykke til med dine tanker!!!!!
Vingla Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Takk for svar Ja, det er noe med den magefølelsen. Og den tilsier at jeg ikke er helt ferdig ennå...... Har vært vanvittig lenge i tenkeboksen nå. Tror nok også det har vært veldig stas for de to andre og fått en bebis i hus. Og mannen min har også veldig lyst. Synes det var helt hærlig både å gå gravid og oppleve spedbarnstiden. Så hva er det egentlig jeg venter på?!? Huffameg. Jeg ER virkelig ei Vingle...... Tror jeg går hjem og hiver pillene i dass... ;-)
Vingla Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Takk for svar Ja, det er noe med den magefølelsen. Og den tilsier at jeg ikke er helt ferdig ennå...... Har vært vanvittig lenge i tenkeboksen nå. Tror nok også det har vært veldig stas for de to andre og fått en bebis i hus. Og mannen min har også veldig lyst. Synes det var helt hærlig både å gå gravid og oppleve spedbarnstiden. Så hva er det egentlig jeg venter på?!? Huffameg. Jeg ER virkelig ei Vingle...... Tror jeg går hjem og hiver pillene i dass... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå