Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte hodet litt... Høre hva dere synes... Har to friske barn på 8 og 5 år, lykkelig gift og alt på "stell". Men nå i det siste(ganske lenge faktisk) så har jeg kjent at jeg på en måte ikke er helt "ferdig"! Ting begynner jo å bli veldig enkelt hjemme- det meste går av seg selv med slike "store" barn, og mor og far begynner å få "friheten" tilbake. Men så kjenner jeg altså at det hadde vært ekstremt koselig å få en liten baby i hus igjen :-) Men er så sykt usikker!! Hva om det ikke blir friskt? Og vi har det jo så fint og fritt nå- vil jo være å begynne helt på nytt igjen! Noen som kjenner seg igjen i tankegangen...? Er 36 år......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 og 5 er ikke så stort da..ikke så lenge sia du hadde småbarn. Du må bare kjenne etter om det virkelig er det du ønsker, strengt tatt er det jo bare noen år ekstra med småbarn da, det klarer du.

Mine var 10 og 14 når lillemann kom, det var jo an overgang men mest kos og hygge. Det var utrolig koselig med en liten attpåklatt og de to store har vært veldig positive og til stor hjelp hele veien.

Så koseig faktisk at vi nå prøver oss på an nr 4. Det skulle vise seg å være vanskelig, har prøv i 1 1/2år nå og mistet flere ganger.

Du derimot er så ung enda, det kommer til å gå helt knirkefritt..

Ønsker deg lykke til med valget.

Skrevet

Takk for svar! :-) Tenker også ganske likt som deg, at det er bare få år med "småbarn", og at de store vil bidra og hjelpe til. Tror nok de ville synes det var veldig stas!! Når jeg tenker etter så synes jeg jo både det var fantastisk å gå gravid og ha en liten bebis :-O Så hva er det å lure på egentlig? Tror bare vi lar det stå til gitt! Gubben har kjempelyst på en til!

Masse lykke til til deg oxo. Håper den sitter snart! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...