Gå til innhold

Hva gjør dere kvalme når dere er på jobb?

Anbefalte innlegg

Er veldig kvalm nå, men heldigvis måtte jeg gå hjem i dag pga sykt barn... Brekker meg og er like ved å kaste opp, har problemer med konsentrasjonen på jobb, og redd for å plutselig spy på kontoret mitt (må gå litt for å komme til do).

Er jo lett å bli avslørt! Kanskje jeg skal si det til sjefen min, vet av erfaring at dette kommer til å holde på en stund (er bare 6+4), muligens verre.

Fortsetter under...

Hva skal jeg si. jeg er sykepleier og harhektiske hverdager. Så det i seg selv gjør meg forferdelig kvalm. i tillegg så er jo deler av jobben min avføring, oppkast, slim, lukter osv... trenger jeg si mer. det er skikkelig hardt å være på jobb

Jeg kunne ikke jobbe lenger. Er optiker så har synsprøver hele dagen, kan ikke da bare løpe fra prøverommet for å spy. Skal man liksom da forklare det til alle kundene at man er gravid og at man muligens bare må løpe avsted? Nope, det kan ikke jeg i hverttfall. Spesielt ikke så tidlig i svangerskapet (er noe med den magiske 12ukers grensen)

Jeg har fortalt det til sjefen, pluss fått meg en deltidssykemeldning sånn at jeg kan komme litt senere på jobb. Jeg er mest kvalm på morran, samt at det hjelper for hele dagen hvis jeg får starta opp rolig.

Jeg er lærer, og jeg har også fortalt det til hun som har parallellklassen og har klasserom rett over gangen, sånn at jeg kan stikke ut og spy hvis det skulle være behov for det. Heldigvis har de forståelse for at jeg må ta det litt roligere i en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...