Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 det begynner sånn plutselig når som helst,men varer som regel ikke lenge.alltid fra samme nesebor. skal jeg være bekymret?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 piller du nese, så kan det være grunnen
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Kan skyldes skjøre slimhinner i nesen, evt skorper som løsner, men det kan også skyldes alvorlig sykdom. Burde sjekke med legen om dette ikke opphører.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg husker jeg blødde masse neseblod når jeg var max stressa og deprimert,fosset bare ut,men det gikk over når jeg la om livsstilen og hverdagen... Og fikk hjelp...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Det kan være et tegn på høyt blodtrykk
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg blør mye neseblod på denne tiden av året, fordi luften er så tørr. Så så fort jeg snyter meg eller kommer borti nesen på utsiden eller innsiden, kjenner jeg at huden i nesen sprekker litt. Er nok sikkert det. Er det noe alvorlig, tror jeg du hadde kjent det på andre symptomer først.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Jeg har blødd neseblod i alle mine tre svangerskap. Er ikke så uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Jeg blør også masse neseblod. Hver dag opptil flere ganger om dagen. Kommer enten bare helt plutselig eller etter at jeg har pusset nesa. Jeg har hvert hos øre,nese, hals spesialist p.ga dette. Han mente det ikke hadde noe med graviditeten å gjøre, til tross for at dette begynte etter at jeg ble gravid. Jeg hadde visst noen type blodkar i nesa, som han mente jeg blødde fra. Så han bedøvde nesa mi, og brant på det ene karet. Så fikk jeg beskjed om å ikke snyte meg på en uke. Å ikke pelle på såret inni nesa. Yeah right.. Akkurat som om jeg skulle la være å snyte meg når jeg etter denne behandlingen nøs å nøs, å nesa rant mer enn den noen gang har gjort. Så jeg simpelten måtte snyte meg! Dette var i sommer å jeg blør idag fra begge nesebor. Gidder ikke dra tilbake til spesialisten. Får bare håpe på at det gir seg en gang... Det var ihvertfall ikkenoe farlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå