Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Tenker det kanskje er produksjonsrester, fargerester o.l. på den..!?! (har easygrow)
Ziz Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg vasker alt jeg. Jeg er så tullete på slike ting. Gjør det med mine egne ting også. Her blir ikke noe tatt ibruk før det er vasket. I alle fall skylt opp.
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg vasker ikke vinterposen For meg så er den ikke skitten, bare ny
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 vasker ALT jeg også....vil ha vekk butikklukt og andre produksjonsrester..så her gikk dun posen i vaskemaskinen ihvertfall:) og gooood og fluffy når den kom ut av trommelen:)
lillespire08+10 Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg vasket ikke dunposen før bruk.. Men det var litt av praktiske og late grunner, har ikke tørketrommel, så må låne hos familie.
bassegutten Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Vasker ALT før bruk. Vil ikke den lille skal ligge i kunstige stoffer fra produksjonen. Vasket tilogmed dundyna før bruk Pluss jeg liker å få "egen lukt" på klær og ting. Det er jo også litt tidsfordriv å potle med mens man venter
tine0810 Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Jeg vasker det meste, men vinterdunposen...den har jeg ikke vasket, og ikke tenkt til å gjøre det heller.
nove Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Har en vokispose fra de 2 eldste. Har vasket trekket og lagt ulldyna i fryseren en ukes tid. Støvsuger den når jeg tar den ut av fryseren for å få vekk div partikler.
juliogjuleprinsesse Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 jeg har ikke vasket helt nye dunposer før bruk, men vi har renset lammeskinnsposen etter storesøster...
umuliusen Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Alt bør vaskes til den nyfødte, SPESIELT det som er nytt...kan inneholde kjemikalier fra produksjonen.
tine0810 Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 ok, får vaske den jeg også da:-) Har akkurat vasket storebror sin pose, og det er jo fort gjort;-)
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2010 Takk for alle svar. Vasker alt nytt jeg også, både til babyen og meg selv til vanlig. Måtte bare høre for var litt redd for å vaske den feil eller at den skal bli deformert o.l. Posen hives i maskinen i morgen
hippmamma Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Jeg har saueskinn pose og den skal visst ikke vaskes.. så fikk et bra tips fra jm at de kunne fryses.. Da dreper du jo alle bakteriene tipper det fungerer på samme måte med dunposer..
togutter-08og10 Skrevet 4. november 2010 #14 Skrevet 4. november 2010 Jeg vasket ikke easygrow posen før bruk than som nå er 2 år, og har ikke tenkt å gjøre det nå hellet. Vår tørketrommel ( en ny Miele) har kun automatiske program og det er viktig at den skal tromles i 4 timer, og det vil ikke vår tørketrommel gjøre. Den stopper når den syns det er tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå