LilleMeg* Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har ett par ting eg lurer på og håper noen kanskje kan hjelpe meg litt:) alt startet med mensen som eg fikk 8 september og sluttet 12 september. har då regnet på dt at eg hadde eggløsning søndag 26 september. men kan aldri vite helt sikkert, i og med at eg ikkje alltid har regelmessig syklus.. Men allerede en uke etter eggløsning begynte eg å få en del murringer og litt stikkninger i sidene, følte meg oppblåst og hyppige do besøk. var plaget med mye hodepine og svimmelhet, og blødene tannkjøtt, spes etter tannpuss. kunne være litt uggen av og til, men ikkje mye. frøs lett om en annen og humøret har ikkje vært så mye å skryte av. må også legge til at eg har hatt en god del utflod siden eggløsning. har også følt meg mere sulten en ellers.. eg kjøpte meg en test, og testet natt til fredag den 8 eg skulle ha fått mensen, den ble først negativ. så eg gikk og la meg, dagen etterpå var den positiv og eg skjønte ikkje bæret. snakket med de på helsestasjonen om dt, og de mente dt ikkje betydde noe.. så eg kjøpte meg 2 tester til, testet ut på dagen og den ble negativ, også testet eg 3 dager etter dt men fortsatt negativ. har til sammen tatt 5 tester som har vært negativ, alle har eg tatt når mensen skulle ha kommet og til eg var litt over en uke over tiden! no er eg snart 4 uker over tiden, og mensen har enda ikkje komt, og eg skjønner ingenting, hvorfor den er så sein? dt er 5 uker siden eg hadde eggløsning og har hatt mye utflod siden då. har hatt utflod vær dag i 5 uker no. lurer på om dt er normalt? dt er både slimete, tykk hvitaktig, og noen ganger litt gult. er såpass mye at eg må bruke truseinnlegg eller bytte truse hele tiden=/ og no den siste uken har eg fått litt ømme brystvorter.. har vært så mye som har skjedd med kroppen min de siste 5 ukene, har ikkje hatt dt sånn før når eg skulle hatt mensen. har også fått mye kviser som kommer og går hele tiden, og murringer som kommer og går, ikkje mye men litt! dette har eg hatt i 5 uker.. lurer på hva dette kan være? noen andre som har opplevd noe lignende? husker sist eg var gravid då hadde eg veldig mye utflod vær dag hele svangerskapet.. syns bare dt er rart at mensen enda ikkje har komt, har liksom ikkje noen tegn på dt heller, kun litt murringen som eg får av og til.. dette ble litt langt innlegg, men har lurt på dette lenge noe! noen som kanskje kan hjelpe meg med hva dette kan være?
Cryst@l Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Hei! Jeg gikk i 14 dager og ventet på mensen. Var sikker på at eg hadde hatt EL, men tror kroppen bare prøvde å slippe egget, men klarte det ikke på en stund. Sånn slimete utflod er et tegn på El, også kalt eggløsningsslim Eg har pleid å ha gravid symptomer rund EL og litt rundt mensen. Man må nok som alle sier, smøre seg med tålmodighet.. Syklusene kan bli forstyrret og spesielt hvis du har gått på p pille eller lignende. Min første syklus varte i 35 dager og så 42. Masse lykke til!!
LilleMeg* Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Okei, tusen takk for svar:) får bare vente og se hva som skjer:) kanskje mensen bare er veldig forsinket denne gangen. takk!
LilleMeg* Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 satser på å bli gravid igjen om ikkje så lenge:) så vist mensen kommer no, så får eg håpe dt klaffer på neste forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå