Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved en feil la jeg innlegget inn på Anonymforum.

Jeg har i dag for første gang lagt min 4 mnd sønn i sengen inne. Han sover så og si alltid bare 30-minutter i gangen på dagtid, uansett, så i dag orket jeg ikke alt styret med vognen ut. Går vanligvis tur, men i dag er det i overkant vått ute, og lillegull er forkjølet.

Spent nå, men blir vel en ny 30-minutters!

Noen flere som tar dagsovingen i sengen, av og til eller vanligvis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender det blir dagsøvn inne, men jeg har samme "problem" som deg med kun 30 min soving. Men min er ikke ferdigsovet etter de 30 min midt på dagen, hvis jeg tar han opp da er han bare trøtt og sur. Derfor bruker jeg vogna mest mulig, siden jeg da vugger han i søvn igjen etter de 30 min (fikk vite at han våkner fordi han har problemer med å gå inn i den dype søvnen, da den lette søvnen varer ca 30 min).

Min er også forkjølet, men ligger ute i vogna nå. Er godt nedpakket, og så lenge han ikke har feber skal det nok gå bra. Frisk luft er bra hvis de hoster.

Men da min eldste nærmet seg året, husker jeg at jeg brukte sengen mye til dagsøvnen. Og han sov bedre der, så hvis lillegutt bare lærer seg til å sove lengre kan det nok hende han begynner å sove mer inne etterhvert.

Skrevet

Forresten, det er ikke bra at de sover ute i mange minusgrader, ihvertfall ikke hvis det er mer enn -10. Så da kommer jeg til å legge han inne :o)

Skrevet

Ble bare 30 min i sengen :-( Byset han til søvn to ganger, men våknet når jeg la han ned. Er tydelig trøtt, ja. La han da i vognen inne (hadde ikke på utetøy), og rugget til han sovnet, flere ganger. Vært stille 5 minutter (etter halvties styr/byssing/rugging), så nå får vi se ... Får vel han han i vogna ute likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...