Gå til innhold

modnings akupungtru i oslo???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med tips?? pris og plass og egen erfaring :0) takk ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt...

Skrevet

Klinikk Fjeld på Majorstuen (i vinkelgården) De spesialiserer seg på graviditet, ufrivillig barnløshet etc. Ca 400kr tror jeg?

Jeg gikk der etpar ganger i uken fra uke 36 sist og hadde en kjapp og fantastisk fødsel. Tør ikke annet denne gangen heller;-)

Skrevet

Balderklinikken v/St. Olavs plass. Ca. 380,- pr time (vet ikke om det er dyrere ved førstegangskonsultasjon, jeg hadde vært der før for annen behandling). Virker veldig bra, har hørt fine ting om dem - skal dit for andre gang i morgen.

Skrevet

Balderklinikken v/St. Olavs plass. Virker bra, har vært der én gang og skal tilbake i morgen. Ca. 380,- pr time (mulig dyrere ved førstegangs konsultasjon, jeg hadde vært der før for andre behandlinger).

Skrevet

Balderklinikken v/St. Olavs plass. Virker bra, har vært der én gang og skal tilbake i morgen. Ca. 380,- pr time (mulig dyrere ved førstegangs konsultasjon, jeg hadde vært der før for andre behandlinger).

Skrevet

Beklager - her har mac´en min hengt seg opp. Moderator må gjerne fjerne et par av disse svarene...

Skrevet

Jeg går til Mille på www.familieklinikken.no

Er veldig fornøyd med henne. Vil absolutt anbefale henne :)

Skrevet

Romsa og dere andre som har prøvd: Hva hjelper akupunktur for, at fødselen kommer fortere i gang, eller at den blir mindre smertefull. Jeg har 12 dg til termin, og vil så gjerne at han skal komme før. Storebror kom 10 dg før termin.

Skrevet

Hei, modningsakupunkturen skal ikke bety noe for når fødselen starter - mange som tar akupunktur går fremdeles over tiden (selv om det visstnok finnes egne triggerpunkter for å fremskynde fødsel også... Spør akupunktøren om dette.).

Slik jeg har forstått det skal modningsakupunktur hovedsaklig hjelpe til med følgende ting:

1. Bedre tilstand før fødsel - bedre søvnkvalitet og avslappingsevne

2. Raskere og mindre smertefull åpningstid når fødsel er i gang, livmor er mer "moden"

3. Mange som får akupunktur før fødsele er raskere på bena etter fødsel - "rekonvalesensen" kan ta kortere tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...