Gå til innhold

Noen unge mødre fra Vestfold?

LilleMeg*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) så kjekt! dt er ikkje lenge til:) er dt en gutt eller en jente du får?

eg har også veldig lyst på en liten en til:) så meg og samboeren har bestemt oss for og prøve.. han er ikkje faren til sønnen min på 2 år..

hva heter sønnen din da?:) kjempe kjekt at du svarte:) syns dt er kjekt og

snakke med andre unge mødre. eller at eg kan bli kjent med andre som bor i nærheten. kjenner ingen her faktisk hehe.. har nettopp flyttet her, så har ikkje blitt kjent med noen enda:P

Nei nå merker jeg termin datoen begynner å nærme seg :). Jeg får en av hver så heldig som jeg er, er gutt/jente tvillinger :). Jeg er heller ikke sammen med faren til sønnen min foresten.

Sønnen min heter Wilhelm, sønnen din da?

Er ikke bestandig like lett å bli kjent når man er helt ny. At man har barn gjør det jo heller ikke noe lettere, er jo begrenset hvor mye man får kommet seg ut da :).

Oi så spennende og kjekt da:D må jo være utrolig kjekt og få en av hver:)

så flott navn:) min sønn heter Markus!

ja dt er helt sant, flyttet her den 29 august så hadde vært kjekt å bli kjent med andre som bor i nærheten:) for typen går på skole og når han er vekke sånn halve dagen så kan dt bli litt kjedelig i lengen når man ikkje har noen å være med eller i dt hele tatt.. så kan føle meg litt aleine til tider.

bare dt og komme seg ut og treffe andre er jo bare bra:) men sant dt du sier, er ikkje så lett alltid å komme seg ut å treffe folk heller når man har ett lite barn;)

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...