Gå til innhold

når begynte deres små å sitte selv på gulvet uten støtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gutt på litt over 7 mnd som ikke helt vil/kan sitte alene oppreist på gulvet. han var tidlig ute med og rulle over fra rygg til mave og mave til rygg. men når jeg prøver og sette han på gulvet, ramler han forsiktig over til siden. husker ikke helt når han storebror, som nå er 9 år gjorde det. men barn er jo forskjellige. er han sent ute med denne utviklingen.. han drar seg både fremover og bakover på gulvet(han krabber ikke enda)..

håper noen kan svare meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen svare meg på denne... venter på svar

Skrevet

gutten min satte seg ikke opp selv før han var ca 9 mnd, men satt stødig et par mnd før det om jeg satte han på gulvet.

Skrevet

7 mnd satt hun stødig. Akte seg på rompa i noen dager før hun fant ut at det gikk an å legge seg over på magen og åle seg frem som vanlig.

Skrevet

Mi setter seg opp selv, helt nylært og hun er 7 mnd (idag....). Begynte på mandag faktisk. Har begynt å "bykse-krabbe" framover, men suser rundt bakover. Dette har hun gjort i en mnd. Satt stødig to uker tidligere om vi satte henne opp.

'

Nå når hun kan sitte selv, er det selvfølgelig det eneste hun skal....

Skrevet

ikke stress! min har vært utrolig tidlig til å snu seg, krabbe etc.. han er 6,5 mnd (ja, han krabber ordentlig!!) men sitte klarer han ikke. han driver å prøver å sette seg opp, men det er bare halvvegs.. Når jeg hjelper han, sitter han ustøtt, og tipper til sida.. De har bare ikke så god ballanse. Den kommer! :)

Skrevet

Jenta mi var vel ca 11 måneder før uhn satte seg opp og nærmere året før hun krabbet. Ikke noe unormalt med henne.

Skrevet

han lærte seg å sitte da han var 6 mnd,men han setter seg ikke opp selv,og nå er han 10 mnd

Skrevet

sitte selv 5mnd.

kan enda ikke sette seg opp selv er 9mnd.

Skrevet

Rett før han ble 6 mnd. Han begynte å krabbe på alle fire da han var 5,5 måned. Før han ble 7 mnd kunne han stå ved å støtte seg til møbler. Han er veldig tidlig med det motoriske.

Skrevet

Glemte å skrive at han satte seg opp selv, uten hjelp. Det samme med å klatre og stå ved å støtte seg til møbler.

Skrevet

gutte min klarte ikke å sitte før han satt seg opp selv, han satt seg opp selv da han var 6 mnd.. men han har krabbet fra han var 5 mnd... merkelgi, trodde man satt før man kreabbet egentlig..

nå er han 8 mnd og går etter alt som kan skyves eller han kan holde seg fast i som border og sofaer osv..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...