Gå til innhold

hva slags motiv ville dere valg til jente rom ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gardiner, teper , sengesett,........ har tenkt på pinssese sine ,,, hva synes dere ? takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa elefanter har det blitt her i gården da jeg fikk noen kjempe skjønne gardiner med rosa elefanter på Kid eller Princess.

Hello Kitty er jo populært. (kanskje ikke til en baby men :P)

Skrevet

Jeg ville nok prøvd å finne noe kjønnsnøytralt i starten ;) tenker som så at det blir nok påvirkning senere, i tillegg til at jeg ikke synes prinsesse-tekstilene man får kjøpt er så fine. Synes det fort blir litt "klissete". Min erfaring er at sverige og danmark har langt bedre utvalg (som vanlig...) så et tips kan være å sjekke danske og svenske nettsider for inspirasjon. De fleste sender jo til norge :) vi kjøpte grønne gardiner med bondegård-tema fra Fjølner i danmark før vi visste kjønnen på bebis, www.fjolner.dk.

Skrevet

Jeg er heller ikke så glad i sånne temagreier..

Jeg har en venninne som har laget et vakkert lappesengeteppe/leketeppe i lilla og lyse grønne toner. Har malt rommet hennes i en lys lilla farge med en mørk lilla tapet på en vegg. Også har jeg spraylakkert en liten lysekrone i skoggrønn (det ble überkult!). Ellers er det mye hvitt (kommode, seng).. Gardiner har jeg ikke kjøpt ennå, men det blir nok ganske nøytralt, hvis jeg ikke bare går for rullgardiner.

Hvis jeg skulle valgt motiv ville jeg valgt ugler eller elefanter. Synes generelt dyr kan være ganske artige :-) Sønnen min har en kattepuslampe som han elsker, og har sauer på senga si (og ugler på et sengeteppe). Han snakker stadig med, og om disse dyrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...