Gjest Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Var hos legen igår og fikk beskjed at blodsukkernivået mitt er for høyt samtidig som magen har gjort et hopp opp langt over normal kurven istedenfor å flate ut som den burde gjort nå (ifølge legen)...jeg har hatt maserier i flere uker nå, men har samtidig sykt vondt i hele magen spesielt nederst..så vondt at jeg våkner når jeg snur meg og har problemer med å gå. Føles som om alt inni magen er betent??? noen andre som har det sånt? eller noen som kan berolige meg med at dette er helt normalt:( Er nå i uke 37. Jeg har hele tiden vert innenfor normalen, men helt øverst på kurven. Legen sier det delvis er pga måten jeg bærer babyen på, men akkuratt nå kjenner jeg meg bare urolig og har det lite godt. Legens kommentar var "oj oj, nei dette likte jeg ikke" igår når han målte meg, Så nå sitter jeg bare her og venter på tilbakemelding fra sykehuset på brev fra legen min ang mål på magen og blodsukkernivået, men det ser ut som det tar litt lenger tid for dem å kontakte meg enn jeg hadde håpet på...er livredd for at noe kan gå galt med prinsen i magen og føler jo selvsagt at han er mindre livlig idag enn han pleier å være.
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har ikke noe svar å gi deg dessverre, men hvis du er urolig og bekymret hadde jeg ringt til føden. De har uansett mer ekspertise enn fastlegen, og kan gi deg et bedre svar, evt ta deg inn til undersøkelse. Fortell dem det du har skrevet her, så får du se hva de sier. Det er ikke noe moro å gå rundt og bekymre seg! Sender varme tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå