Gå til innhold

når har dere begynt å gi ku melk til deres et åring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille snart et år , når kan jeg gi hene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å begynne så smått.

Begynte å gi youhurt og syrnede melkeprodukter, samt melk i matlaging fra 10 mnd.

Melk å drikke fra et par uker før ettårsdagen.

Skrevet

vi begynte da han var ca 10 mnd... han er straks året og drikker ca 1 glass om dagen og ofte youghurt og slikt i tillegg. Har gått helt fint :)

Skrevet

Begynte like etter at hun fylte 1 år (muligens dagen etter 1-årsdagen). Var på kontroll på 1-årsdagen hennes og fikk da grønt lys om gi kumelk. Jeg hadde ikke tenkt på det engang, da hun verken ammes og bare får en flaske NAN per dag. Nå er hun straks 13 mnd, og hun har ikke drukket særlig ofte, mest fordi jeg ikke drikker det selv og glemmer det fort av.

Men hvis hun straks runder året, så kan du nok starte litt i det små :)

Skrevet

Gav forresten vanlig yoghurt fra hun var 8 mnd, uten noe problem. Nå tenkte jeg mer på den vanlig drikkemelken (h-melk, lettmelk etc)

Skrevet

Begynte når han var 11.5 mnd. Vi gir ekstra lett melk. Han liker det godt, og drikker ca 4 dl hver dag. Helsestasjonen som anbefalte ekstralett.

Skrevet

Jeg begynte å halvblande med MME, har "flaskebarn" Trappet fradvis ned, og i helgen går vi nok tomt for MME, så da blir det bare ekstra lett melk. Han er 11,5 måneder nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...