Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Au au au! Med anti-skli sokker klarte jeg å rase ned hele trappen fra begynnelse til slutt... nå er det rett på KK for å finne ut om alt henger på plass inni der.. Er 36 uker Hormonene kom litt da jeg ringte samboer på jobb , for jeg klarte å hikste frem : " med....med...med anti-skli sokker...." og det fikk jeg til å grine enda mer.. Uffda =P Ønsk meg lykke til.. Litt lykkestøv på veien!
lillespire08+10 Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Lykke til!! Går nok bra! Du blør ikke? Babyen er godt polstret Gi tilbakemelding etter sykehusturen da
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 ser ut til at det gikk fint.. Jeg er mørbanket og gjennomblå, men gutten har det fint HURRA! =D
Miessi Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Så bra at alt gikk bra. Her går jeg som en pingvin når jeg er ute pga at det er så utrolig glatt overalt..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2010 Ja, jeg er også egentlig ekstremt forsiktig.. noe som gikk skikkelig galt i dag.. Skulle opp på soverommet og hente sokker, og på veien ned så plutselig seilte jeg.. Jeg er så gul og blå at det er helt ekkelt! Har plassert meg i sengen og nekter å røre meg.. Tror jeg har klart å forslå et ribbein også, for jeg kjenner det verker alle veier... *sukk* Alt man skal få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå