Gå til innhold

Noen som kan anbefale en fin og god søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tittet litt, men syns de fleste ser så spede ut med små hjul. Noen erfaringer?

Det blir 13 mnd mellom barna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har GT Safari Dobbel til jentene mine, og er kjempefornøyd=) Den er kjempelett (bare 14 kg!) og utrolig digg å trille, pga det svingbare forhjulet og de gode lufthjulene. Klappes enkelt sammen og får greit plass bak i bilen vår. Bruker softbag til lillesøster, som enkelt kan bæres med seg.

Les mer her:

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html

Skrevet

Takk, den så jo veldig fin ut og den fikk veldig god kritikk også.

Skrevet

Vi har Mountain buggy 2010 mod. med softbag for vesla. Vi bestilte vår fra utlandet og fikk den til en rimeligere penge :-) du kan lese om den på barnevognguiden.

Vi har brukt vogna MYE, og kommer til å bruke den endel i året som kommer. Da et det viktig (synes jeg) med bredde på vogna (sikker på at du kommer inn litt smale dører og trikker etc.) at den er lett, god å trille, seperat kalesje, justerbart håndtak og at du kan legge ryggen helt ned.

Mange fine vogner der ute, så er vel bare å titte rundt og se hva dere liker og har råd til ;-) vil også si at det et marked for både å kjøpe og selge dobbelvogner. De er ikke så hardt og lenge brukt som singelvogna.

Skrevet

Kjøpe brukte skulle det stå ;-) og vi er strålende fornøyde med vogna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...