junigutt2010venterjulibarn2011 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Jeg har tittet litt, men syns de fleste ser så spede ut med små hjul. Noen erfaringer? Det blir 13 mnd mellom barna
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har GT Safari Dobbel til jentene mine, og er kjempefornøyd=) Den er kjempelett (bare 14 kg!) og utrolig digg å trille, pga det svingbare forhjulet og de gode lufthjulene. Klappes enkelt sammen og får greit plass bak i bilen vår. Bruker softbag til lillesøster, som enkelt kan bæres med seg. Les mer her: http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html
junigutt2010venterjulibarn2011 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Takk, den så jo veldig fin ut og den fikk veldig god kritikk også.
Mjølkekua Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Vi har Mountain buggy 2010 mod. med softbag for vesla. Vi bestilte vår fra utlandet og fikk den til en rimeligere penge :-) du kan lese om den på barnevognguiden. Vi har brukt vogna MYE, og kommer til å bruke den endel i året som kommer. Da et det viktig (synes jeg) med bredde på vogna (sikker på at du kommer inn litt smale dører og trikker etc.) at den er lett, god å trille, seperat kalesje, justerbart håndtak og at du kan legge ryggen helt ned. Mange fine vogner der ute, så er vel bare å titte rundt og se hva dere liker og har råd til ;-) vil også si at det et marked for både å kjøpe og selge dobbelvogner. De er ikke så hardt og lenge brukt som singelvogna.
Mjølkekua Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Kjøpe brukte skulle det stå ;-) og vi er strålende fornøyde med vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå