Gå til innhold

Fler som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste så har jeg hatt en god appetitt og spist deretter.. Men det er akkurat som om jeg ikke får en metthetsfølelse, og kjenner fortsatt sult følelsen selv etter jeg har spist. Er det noen andre som har det sånn?

Har ikm nå på torsdag, hadde symtomer som hodepine, halsbrann frem til i går, men nå har jeg ingenting.. Har lyst å teste i dag, men jeg tror jeg står over å venter til torsdag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå ja! Jeg er også sånn. Føler meg nesten mer sulten etter at jeg har spist. Kan sitte å planlegge kveldsen midt i middagen.

Utrolig frustrenede. Må liksom si til meg selv "Du kan umulig være sulten nå etter å ha spist det lasset med middag!" ;D

Jeg er på cd 41 med negative tester så jeg bare håper, håper, håper at tr kommer snart!

Skrevet

Jaa, det er veldig frustrerende. He he, når jeg åpner øynene om morgen er det første jeg tenker, hva skal jeg spise?? Ha ha. Og jeg spiser mye også!!!!! Men blir liksom ikke mett :P

Såpass ja.. Kjedelig når mensen ikke kommer og negative tester. Frustrerende. Håper den kommer snart da, så du får begynt en ny pp :-)

Skrevet

Samme her. Og før jeg sovner så fabler jeg om

alt vi eventuelt kan lage til middag. Og fortsetter der jeg slapp når jeg

kommer på jobb.

Også blir man jo ikke akkurat mindre sulten av å gå og tenke på mat heller!

Vond sirkel dette her... Hehe.

Skrevet

Ja ikke sant ;-) Veldig vond sirkel må jeg si. Har så lyst å teste også, men har lovet meg selv å vente. Blir så lei meg når den er negativ...! Men det er vel en mening med alt, og det kommer fler pp :-)

Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen. Jeg blir fort mett,men fort sulten. Føler jeg kjenner meg sulten hele tiden. Har i det siste fått saltsug.. Har kjøpt pesasjenøtter...jeiks..

Har altså vært kvalm og uvell ca 8dager, går ofte på do for tiden,

har som regel blanding av halsbrann/sureoppstøt når jeg legger meg. Og har også fått plutselig kjempe vondt helt plutselig i sidene på magen.

Jeg går på cerecette og har ikke noe mens som regel,husker ikke sist. Vi skal egentli ikke prøve før neste år,men kanskje det er noe der???? Har også fått noen få ganger kjempe vondt i bekkenet når jeg har gått ut av bilen,slet veldig med det sist.

Så har det akkurat som melken kommer i brystene..??

Vondt i ryggen har jeg også hatt de siste dagene...Mye spes. idag..

Hva tenker dere?

Fikk negativ test på mandag,men sist tok det LAANG tid før det ble positivt. Ble til slutt blodp. også for sikkerhetskyld. Jeg er såå utolmodig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...